عضو شورای شهر تهران حذف بند "سایر" از فیش حقوقی کارمندان را خلاف رویه کارگاهی دانست و از شهردار تهران خواست این بند به فیش حقوقی کارمندان شهرداری بازگردد.

ماجرای عجیب حذف یک بند جنجالی از فیش حقوقی کارمندان شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از کارمندان شهرداری تهران نسبت به حذف بند "سایر" از فیش حقوقی خود اعتراض و اعلام کردند با حذف این بند مبلغ دریافتی به مزایا منتقل شده است و با این اقدام از سوی شهرداری تهران، حقوق پایه کارمندان با کاهش روبه رو می‌شود.

با حذف بند "سایر" از فیش حقوقی کارمندان شهرداری مواردی، چون ساعات اضافه کار، تعطیل کار، شب‌کار و دور کار مطابق ماه‌های گذشته محاسبه می‌شود و شامل ضریب افزایش ۱.۴ درصد نمی‌شود.

افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفت: جلسات متعددی در رابطه با حقوق و مزایای پرسنل شهرداری در سال ۹۸ برگزار شده است.

وی افزود: پس از آن که در جلسه شورای شهر تهران درباره میزان حقوق و مزایای کارمندان شهرداری به پیروز حناچی شهردار تهران تذکر داده شد، شهردار تهران در این باره نیز جلسه‌های متعددی را با مدیران و معاونان مالی خود برگزار کرد و تمام جوانب کار از سوی شهرداری تهران سنجیده شد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با پایان یافتن جلسه‌ها و گزارش ماحصل آن به ما مشخص شد، بندی با عنوان "سایر" از فیش حقوقی پرسنل شهرداری حذف شده است، اما مبلغ آن در فیش کارمندان لحاظ می‌شود.

حبیب زاده گفت: در صحبتی که من با مسئولان داشتم، اعلام کردم این رویه خارج از رویه کارگاهی است، زیرا رویه کارگاهی به این شکل بوده است. عددی که در بند "سایر" قرار می‌گیرد باید در فیش قرار داشته باشد و به آن ضریب ۱.۴ درصد افزایش حقوق تعلق گیرد. پس باید آن بند نیز در فیش کارمندان قرار گیرد.

وی افزود: ما دوباره تذکر خودمان را اعلام کردیم که بند "سایر" باید در فیش حقوقی پرسنل شهرداری قرار گیرد و حذف آن از فیش حقوقی و ادغام آن در سایر بند‌ها خلاف رویه کارگاهی است.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: بند "سایر" باید به فیش‌های حقوقی بازگردد و ضریب افزایش ۱.۴ درصد نیز در آن اعمال شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
کارمندای شهرداری ۱۲۰ ساعت اضافه کاری و چند روز تعطیل کاری اضافی میگرند بدون حضور در محل کارشون
Iran (Islamic Republic of)
امير
۲۰:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
معوقهاين چند ماه كه حذف شده و حقوق كاهش يافته پرداخت مي شود و با كدام حقوق معوقه پرداخت مي شود
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۹:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
محض رضا خدا چند بار هم از ما کارگران پیمانکار که حدود 20 سال است بصورت پیمانکار و همیشه با حداقل حقوق کار کردیم و هیچ بند و تبصره ای در فیش حقوقی نداریم بنویسید
United States of America
محمدتبریزی
۱۷:۵۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
در آموزش و پرورش هم این بند سایر را حذف نموده و در حکم های جدید مبلغی هم کسر شده. تنها شهرداری تهران نیست ..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
بیخود نیست که بودجه شهرداریها فقط کفایت حقوق جاری کارکنانشان را می کند و برای امور عمرانی پولی باقی نمی ماند.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
هیچ کس مثل کارگران بخش خصوصی کارخانجات بدبخت نیستند توی این مملکت هرچند ماه بیک بار حقوق می گیرن از افزایش خبری نیست کارفرما هرکار دلش بخواد با آن بیچاره ها انجام میده بیگاری اخراج توهین ووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
اصلا توی شهرداری حقوقم ندن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
حساب و کتاب نیست همسانسازی حقوق لازم است یک عده میلیونی حقوق میگیرند یک عده هرچند ماهی بخور ونمیری به اونها میدن
Iran (Islamic Republic of)
شاپور
۱۴:۲۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
اکثیریت کارمندان شهرداری ودارایی بدون دریافت حقوق میتونن به راحتی زندگی کنند
دقیقا مثل کارکنان کارواش که دریافتیشون ازمشتری ها چندین برابرحقوقشون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
كارمنداي شهرداري مخصوصا قديمياشون همه شون خونه ها و ماشيناي عالي دارن حتي اون پايين پاييناشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
همینم اضافی هست که میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
چرا باید پول های هنگفتی تحت این عناوین به جیب یه عده سفارشی تازه به دوران رسیده برود . مگه کارکنان دولت این بندها و ضریب ها رو میگیرن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
حالا مگه کم می گیرند؟! تو ادرات برق و شهرداری و ... می روی به نظر می رسد که این ادارات خصوصی اند و هر کس برای خودش کار می کند!! توی اداره صد نفری می بینی که فقط به پنج نفر احتیاج است. آخه این دیگر چه وضعی است؟!
آخرین اخبار