دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.

بازدید معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از بندر چابهاربهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ضمن تشریح قابلیت ها، پتانسیل‌ها و نقش کلیدی بندر چابهار در دوران تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، ارتقاء سهم تجارت دریایی کشور را با استفاده از بندر چابهار؛ راهبردی در برون رفت از تنگنا‌های اقتصادی و سیاسی وارد بر کشور عنوان کرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، بندر چابهار را بعنوان بندری بدون محدودیت در ورود و تامین بخشی از کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور خواند که با چشم انداز آتی و تکمیل فاز‌های بعدی نقش موثری در پویایی منطقه و توسعه همکاری‌های اقتصادی علی الخصوص کشور‌های همسایه در حوزه‌های واردات، صادرات و ترانزیت خواهد داشت.

گفتنی است :در سفر اخیر وزیر امور خارجه کشور به بندر چابهار، قابلیت‌ها و توسعه این بندر راهبردی و افزایش همکاری‌ها با بندر گوادر پاکستان و افزایش مبادلات تجاری از طریق خطوط ریلی بین دو بندر مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

بازدید معاون وزیر کشوراز بندرچابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار