مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از آغاز اجرای طرح آشکارسازی و ایمنی تردد ادوات کشاورزی در راه‌های برون شهری استان خبر داد.

اجرای طرح آشکارسازی و ایمنی تردد ادوات کشاورزی در استان ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛ ​نوراله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با افزایش تردد انواع ادوات کشاورزی همزمان با فصل برداشت محصولات در راه‌های برون شهری، ایمنی تردد این ادوات و سایر وسایل نقلیه به عللی به خطر می‌افتد که می‌توان به مواردی از جمله عدم آگاهی کافی رانندگان از مقررات تردد ادوات کشاورزی به علت نداشتن گواهینامه، ناهمگونی سرعت حرکت این ادوات با سایر وسایل نقلیه باری و مسافری، نداشتن منابع نوری در عقب و جلو ادوات کشاورزی برای دیده شدن در تردد‌های شبانه، نداشتن آینه برای پایش زاویه‌های کور پشت سر و عقب وسیله به ویژه در زمان بستن دنباله بند‌ها و ادوات دیگر، اشاره کرد.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت مهار و کنترل این نوع از تصادفات نسبت به نصب ۱۰۰۰ برچسب شبرنگ در قسمت‌های مختلف بدنه ادوات کشاورزی در تمامی شهرستان‌های استان به منظور نمایان سازی تردد و حضور آنان در راه‌ها اقدام نموده است.

دلخواه اضافه کرد:افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات از مهمترین اهداف اجرای این طرح در استان ایلام است که به همین منظور کلاس آموزشی با همکاری پلیس راه استان برگزار شد.

انتهای پیام/اس

ایمنی تردد ادوات کشاورزی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
بسیار خوب