عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قرار است که امروز یا فردا تکلیف سرمربی جدید تیم مشخص شود.

سرمربی استقلال تا پانزدهم خرداد مشخص می‌شود/ فضای مجازی شرایط را برای مدیران سخت می‌کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبل از این که بخواهم درباره سرمربی تیم صحبت کنم اجازه دهید بگویم که در سالی که بنده و همکارانم در هیئت مدیره باشگاه استقلال هستیم انشاالله به خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس ختم می‌شود.

وی گفت: خصوصی سازی هدف نیست و قرار نیست که با خصوصی سازی مشکلات باشگاه رفع شود، فقط نوع و شکل آن عوض می‌شود و دوستان ما در فدراسیون فوتیال بر مبنا و اساسنامه‌ای که تنظیم کردند فقط قرار است که نوع و شکل آن مشخص شود.

کمیته فنی با انتخاب مدیرعامل تشکیل شده است

منزوی درباره انتخاب سرمربی تیم استقلال گفت: برخی در فضای مجازی می‌گویند که مدیرعامل باشگاه از اعضای هیئت مدیره اجازه می‌گیرد که اصلا این گونه نیست ما در هیئت مدیره باشگاه استقلال یک کمیته فنی تشکیل داده ایم که اعضای آن را شخص مدیرعامل انتخاب کرده است.

قرار است تکلیف سرمربی امروز و یا فردا مشخص شود

وی ادامه داد: ما چند گزینه را بررسی کردیم و مذاکراتی را با استراماچونی در ترکیه داشته ایم و وی قرار است که پس از مشورت و تحقیق، ظرف امروز و فردا جواب نهایی را بدهد.

تمرینات تیم را از ۲۵ خرداد شروع می‌کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: دوستان ما سال گذشته در هیئت مدیره استقلال سرمربی تیم را چهارم تیر ماه مشخص کردند و ما امسال تا ۱۵ خرداد ماه تکلیف سرمربی جدید را مشخص می‌کنیم و انشاالله تمرینات تیم را از ۲۵ خرداد ماه آغاز می‌کنیم.

به شرط گرفتن سهیمه قرارداد شفر تمدید می‌شد

منزوی درباره شرایط رفتن شفر و اینکه وی با استقلال قرارداد داشت گفت: حکایت سرمربی قبلی استقلال حکایت عجیبی است. در کشور ما هر مدیر جدیدی که سرکار می‌آید مدیر قبلی خود را محکوم می‌کند. در قرارداد شفر آمده بود که در صورت گرفتن سهمیه برای تیم، قرارداد او هم تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: گرفتن سهمیه نمی‌تواند برای استقلال یک هدف باشد. هدف باشگاه استقلال و هواداران این تیم غیر از قهرمانی چیز دیگری نیست و هواداران فقط قهرمانی می‌خواهند.

فضای مجازی شرایط را برای مدیران سخت می‌کند

وی ادامه داد: در ایران همیشه این مشکل وجود دارد که فلان فرد چنین چیزی را گفت و یا از فلان شخص چنین چیزی را شنیدیم که این‌ها اصلا جالب نیست و باعث می‌شود که مدیر نتواند تصمیم درست بگیرد. باشگاه‌ها برای خودشان مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی دارند.

گزینه دوم و سومی برای نیمکت استقلال داریم

منزوی گفت: اگر امروز و فرداد با استراماچونی به توافق دست پیدا نکنیم سراغ گزینه دوم می‌رویم و اگر با او هم به توافق نرسیم سراغ گزینه سوم و آخر خود می‌رویم.

وی درباره نام گزینه‌های بعدی این تیم گفت: اجازه دهید نامی را فعلا مطرح نکنیم. اگر این فضای مجازی نبود ما راحت‌تر می‌توانستیم صحبت کنیم.

قلعه نویی در لیست ما نیست

وی گفت: برخی از افراد این مسائل را به وجود می‌آورند که ۲ نفر در هیئت مدیره باشگاه هستند که می‌خواهند سرمربی خودشان را بیاورند که اصلا این طور نیست و از اساس کذب محض است و تمام اعضای هیئت مدیره به این نتیجه رسیده بودیم که بهترین گزینه برای تیم مربی خارجی است. با تمام احترامی که برای قلعه نویی قائل هستم و اینکه او جزء پر افتخارترین مربیان لیگ است، اما نام امیر قلعه نویی در لیست ما نیست.


بیشتر بخوانید:

محرومیت نقل و انتقالاتی در انتظار استقلالی‌ها

مهر تایید بر عقد قرارداد با استراماچونی


انتهای پیام/

صحبت‌های کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار