رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک از اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت سرد در ۱۲ کیلومتر از راه فرعی میرزاخون – پل کهک با هزینه اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت در زهکابراهیم شفیعی مقدم رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، از اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت سرد راه فرعی میرزاخون – پل کهک به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک با اشاره به اثرات مثبت این طرح گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیر ارتباطی میرزاخون – پل کهک، عملیات روکش ماسه آسفالت سرد اجرا شده است که بدین ترتیب ۱۸ روستای واقع در مسیر با جمعیت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار از نعمت راه ارتباطی مناسب بهره‌مند شده اند. همچنین در صورت تأمین مصالح و قیر لازم، در نظر است که روکش ماسه آسفالت سرد در حدود ۵ کیلومتر از راه روستایی کود – زاهدان کهنه نیز اجرا شود.

شفیعی در پایان گفت: احداث راه‌های آسفالته علاوه بر تسهیل در تردد روستاییان، کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسائط نقلیه را به دنبال داشته و سبب تسریع در انتقال محصولات کشاورزی و دامی به مراکز فروش و در نتیجه درآمد زایی بیشتر برای روستاییان عزیز می‌شود.

انتهای پیام/گ

روکش آسفالت در زهک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار