منبع برجسته صهیونیستی فاش کرد قرار دادن شهرک ابودیس تحت کنترل تشکیلات خودگردان یکی از بند‌های طرح جدید آمریکا برای فلسطین است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العربی الجدید، روزنامه مکور ریشون دیروز (جمعه) نوشت: یک شخصیت صهیونیستی بلندپایه فاش کرد (یکی از بندهای) طرح (به اصطلاح) صلح آینده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، «معامله قرن»، قرار دادن شهرک ابودیس تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین است که رژیم اشغالگر آن را بخشی از قدس اشغالی می‌داند.

روزنامه صهیونیستی مذکور نوشت: دیوار حائل که رژیم اشغالگر اسرائیل آن را احداث کرده است شهرک ابودیس را به دو بخش تقسیم می‌کند، یکی از این دو قسمت بخشی از شهرک‌های صهیونیستی موسوم به «کدمات تسیون» است که کنست در آن قرار دارد.

طبق گزارش روزنامه «مکور ریشون»، در حال حاضر طبق دستورات مقامات سیاسی رژیم اشغالگر، به منظور ایجاد آمادگی برای فرآیند جداسازی ابودیس از قدس به عنوان یکی از بند‌های «معامله قرن»، رژیم صهیونیستی در حوزه حقوقی و قضایی تدارکاتی انجام داده است.

به نوشته این روزنامه، یکی از مسائلی که حقوقدانان صهیونیت به آن پرداخته‌اند نحوه قرار گرفتن ابودیس تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین بر اساس تئوری است که به موجب آن فلسطینی‌ها هرگز طرح ترامپ را به اجرا در نخواهند آورد.

این گزارش در حالی به چاپ رسیده است که دولت آمریکا در تلاش برای اشاعه طرح (معامله قرن) است و دیدار پنجشنبه جرد کوشنر، فرستاده ویژه و داماد رئیس جمهور آمریکا، با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر، نیز در همین راستا صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار