معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از ارائه خدمات دهی ۸۸ خانه مسافر و ۲۱ واحد بومگردی در تعطیلات عید فطردر این استان خبر داد.

ارائه خدمات دهی ۱۰۹ خانه مسافر در تعطیلات عید فطر همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: در راستایی میزبانی مسافران در تعطیلات عید فطر هماهنگی لازم با اماکن اقامتی برای پذیرایی از مهمانان اعم از هتل‌ها و مسافرخانه‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۸ خانه مسافر دارای مجوز در همدان فعال است، افزود: ۲۱ واحد بومگردی نیز در حال فعالیت است که 9 مورد دیگر به زودی آماده خدمت رسانی می شوند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: با آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات برای مساجد و حسینیه‌ها در راستای اسکان مسافران هماهنگی انجام شده است.

خاکسارادامه داد: در عید فطر به نانوایی‌ها و سایر اصناف تاکید می‌شود تا آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران باشند.

وی در خصوص ترافیک در مسیر گنجنامه بیان کرد: همه دستگاهی که متولی ساماندهی و کنترل ترافیک در این مسیر‌ها وغار علیصدر است پای کار خواهد بود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در خصوص صدور مجوز برای خانه‌های مسافر نیز گفت: اداره کل میراث فرهنگی این مسئله را بار‌ها پیگیری کرده است، اما باز هم از معاونت سیاسی استانداری در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۲۱ واحد بومگردی در تعطیلات عید فطرهمدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار