نمایش نامه سرداران واقعی در آستارا خوانش شد.

خوانش نمایش نامه سرداران واقعی در آستارابه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا گفت: نمایش نامه سرداران واقعی، سرگذشت سه شهیداین شهرستان به منظور آماده سازی برای اجرای عمومی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از سوی کارشناسان نمایش و تئاتر و با حضور علاقه مندان، خوانش و بررسی شد.

وی با بیان اینکه، هنر، زیباترین زبان انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به نسل جوان است و باید آثار حوزه دفاع مقدس بیشتر تولید شود، افزود: نویسنده نمایش نامه سرداران واقعی علی اکبر باقری ارومی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا گفت: یوسف گنجداری، کلارا صفرنیا، امین آبسته و علیرضا حبیبی نمایش نامه سرداران واقعی را خواندند و در آن، سرگذشت زندگی و شهادت شهیدان نژند نقیب زاده، هاشم سهراب نژاد و موسی حسن پور از رزمندگان عملیات دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است.

شاپور تشرینی افزود: این نمایشنامه به زودی با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه آستارا برای شهروندان اجرا خواهد شد تا گامی در پاسداشت ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس برداشته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: متن نمایش، انعکاس دهنده واقعیات دفاع مقدس و صحنه شهادت آن سه شهید است.

 

انتهای پیام / ق 

 

نمایش نامه سرداران واقعی، سرگذشت سه شهید شهرستان آستارا خوانش شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.