نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده و باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

پیام قدردانی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،متن پیام حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم و دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

حضور شکوهمند، عظیم و حماسی مردان و زنان مؤمن، انقلابی و روزه دار استان آذربایجان شرقی در دفاع از قداست قدس شریف و تجدید بیعت با فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات استان و مردم ولایتمدار آن افزود.

 

نمایش عظیم وحدت، انسجام و اتحاد مردم شهیدپرور و غیور آذربایجان همگام و همصدا با ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان در بازخوانی آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین، یک نه بزرگ به طرح منحوس «معامله قرن» و فریادی رسا و غریوی رعدآسا در نفی خطرناک‌ترین توطئه جبهه استکبار و اذناب آن در منطقه است.

این‌جانبان با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، از مردم غیرتمند و شهیدپرور استان که صحنه‌هایی چنین زیبا و خاطره‌انگیز را در این ماه پرخیر و برکت آفریدند و وحدت و استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند، قدردانی می‌کنیم.

امید است همچنان تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم و با پیروی از رهنمود‌ها و فرمایش‌های مقام عظمای ولایت، در حراست از خون پاک و مطهر شهیدانِ راه انتفاضه و انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی از خدمات ماندگار نظام و دولت موفق و سربلند باشید.

 

انتهای پیام/

حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.