شرکت Sumo Digital به تازگی بروزرسانی بزرگی را برای عنوان Crackdown 3 منتشر کرده است.

انتشار بروزرسانی جدید بازی Crackdown 3به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت به تازگی اعلام کرد برای عنوان Crackdown 3 به روزرسانی بسیار بزرگی با نام Extra Edition منتشر شده است. این بروزرسانی بزرگ رایگان است و گیمر برای دریافت آن نیازی به پرداخت پول نخواهد داشت. با دریافت این بروزرسانی گیمر کلید ورود به شهر را دریافت خواهد کرد که به وسیله آن تمامی قسمت‌های بخش  campaign باز می‌شود. همچنین با دریافت این بروزرسانی، گیمر وسایل خاص، با قدرت بالایی که مربوط به بخش zone است را بدست می‌آورد. علاوه بر این در بروزرسانی جدید بازی Crackdown 3 قابلیت سرعت بالا باز شده است که گیمر با استفاده از آن سرعتی بالاتر از خودروها دریافت خواهد کرد. سازنده سعی کرده است در این بروزرسانی ایرادات جزئی که گیمرها اطلاع داده بودند را نیز بر طرف کند.

انتشار بروزرسانی جدید بازی Crackdown 3

آخرین بروزرسانی که این بازی منتشر کرده مربوط به افرادی بود که در این عنوان از کد تقلب استفاده می‌کردند که مربوط به یکی از باگ‌‎های بازی بود؛ افراد متقلب در این عنوان با استفاده از کد تقلب، تمامی اسلحه‌های موجود در بازی را به دست می‌آورند که قدرت بسیار زیادی به آن‌ها می‌داد از طرفی هم این کد به آن‌ها سلامتی نامحدود می‌داد که به این ترتیب سایر بازیکنان نمی‌توانستند به آ‌ن‌‌ها آسیب وارد کنند. به غیر از این بروزرسانی که در ماه فوریه با هدف برطرف شدن این ایراد منتشر شد، تاکنون بروزرسانی دیگری برای عنوان Crackdown 3 منتشر نشده بود اما سازنده با بروزرسانی بسیار بزرگی جای خالی آپدیت‌های کوچک را پر کرد.


بیشتر بخوانید: نسخه سوییچ بازی Assassin’s Creed III Remastered ایرادات زیادی دارد +فیلم 


به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به مراسم E3، شرکت Sumo Digital قصد داشت نام خود را دوباره در رسانه‌ها منتشر کند. هنوز شرکت Sumo Digital اعلام نکرده است در این مراسم حضور خواهد اما از آنجایی شرکت مایکروسافت قصد معرفی کنسول جدید خود را در این مراسم دارد انتظار می‌رود شرکت مذکور نیز در این مراسم از بازی جدید خود رونمایی کند.

عنوان Crackdown 3 برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند این عنوان را فروشگاه مایکروسافت دریافت کنند.

انتهای پیام/

بروزرسانی بزرگ عنوان Crackdown 3 منتشر شد‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار