ملی پوش والیبال کشورمان گفت: بازی سختی را مقابل تیم ملی ایتالیا پشت سر گذاشتیم، اما خدا را شکر توانستیم برنده بازی شویم.

فیاضی: بازی سختی مقابل ایتالیا داشتیم / برای تکمیل کارمان باید چین را هم ببریم

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پوریا فیاضی ملی پوش والیبال کشورمان پس از بازی مقابل تیم ملی ایتالیا در دیدار افتتاحیه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در جیانگمین چین گفت: بازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و در ابتدای شروع خوبی نداشتیم. در ست دوم هم اختلافمان با حریف زیاد شد، اما در همان ست به حریفمان نزدیک شدیم و خوشبختانه توانستیم حساب کار را به تساوی برسانیم.

او ادامه داد: پیروزی در آن ست روحیه خوبی به ما تزریق کرد. خوشبختانه بازیکنان ما بی تجربه نیستند که با این اتفاق دیگر نتوانند به بازی باز گردند و توانستیم بازگشت خوبی به بازی داشته باشیم و بازی را ببریم.

ملی پوش والیبال کشورمان درباره امتیازگیری روی سرویس‌های عنوان کرد: تمام بازیکنان تیم خوب بازی کردند و همه خوب سرویس زدند. نکته جالبی که باید بگویم این است که ما امروز در استخر بازی کردیم، زیرا همه جا مرطوب و خیس است و هوا در این شهر بسیار شرجی است. این آب و هوا دریافت‌ها را با مشکل مواجه می‌کند ما خیلی تلاش کردیم و دیدید که ایتالیایی‌ها هم در این زمینه مشکل داشتند، اما خوشبختانه بازی را بردیم.

فیاضی درباره بازی مقابل چین عنوان کرد: بی تجربه نیستیم و باید نتیجه این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی مقابل چین باشیم فاصله بسیار کم است کارهایمان را انجام می‌دهیم و اگر می‌خواهیم شروع خوبمان را تکمیل کنیم باید مقابل میزبانی که مدت‌ها در این زمین تمرین کرده و یکی از برترین تیم‌ها در لیگ جهانی است پیروز شویم.


بیشتر بخوانید:

غفور امتیاز آورترین بازیکن دیدار ایران و ایتالیا

تیم ملی ایران ۳ – ایتالیا ۲ / غول کشی در اولین روز از جام بزرگان جهان در ناگویا

ایران - ایتالیا / بازی نه چندان آسان در گام نخست/ آسمان خراشان و کولاکوویچ در اندیشه هفتمین برد مقابل لاجوردی پوشان

ایران ۳ - ایتالیا ۱ / شروع فوق العاده شاگردان کولاکوویچ با طلسم شکنی در نخستین بازی


انتهای پیام/ 

اظهارات ملی پوش والیبال درباره بازی مقابل ایتالیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار