رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس از ساعت ۱۵ امروز تا ۱۲ امشب به دلیل روان سازی ترافیک ممنوع شد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،گفت: آمد و شد خودرو‌ها اکنون در جاده‌های هراز، چالوس، کیاسر محدوده تاکام – ساری نیمه سنگین است.
وی با بیان اینکه آمدوشد خودرو‌ها در جاده سوادکوه و محدوده درون شهری عادی و روان گزارش شده است، افزود: از لحاظ شرایط وضعیت جوی هم اکنون آسمان استان صاف و سطح جاده‌ها خشک است.
 
رئیس پلیس راه مازندران از لغو محدودیت ترافیکی جاده هراز از آمل به رودهن خبر داد و گفت: رفت و آمد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس از ساعت ۱۵ امروز تا ۱۲ امشب به دلیل روان سازی ترافیک ممنوع شد.
 
سرهنگ علیرضا قدمی افزود: آمد وشد وسایل نقلیه به جاده چالوس از مرزن آباد به کرج یک ساعت دیگر یکطرفه می‌شود.
 
وی گفت: از ساعت ۸ صبح امروز ورود کامیون و کامیونت به جاده هراز ممنوع شده است و این اعمال محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.
 
وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ

آخرین وضعیت رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های منتهی به شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.