پلیس مادرید در آستانه برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا چندین نفر را به جرم فروش بلیت و اقلام ورزشی تقلبی بازداشت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم انگلیسی لیورپول و تاتنهام، پلیس مادرید سه نفر را به جرم فروش بلیت تقلبی و شش نفر را به جرم توزیع اقلام ورزشی تقلبی بازداشت کرد.

دیدار نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا روز ۱ ژوئن در ورزشگاه "واندامتروپولیتانو " اتلتیکو مادرید بین دو تیم لیورپول و تاتنهام انگلیس برگزار خواهد شد.

تحقیقات پس از آن آغاز شد که پلیس از وجود شرکتی که لباس‌هایی (به طور عمده تی شرت و شال) را با آرم باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان و لیگ اسپانیا و همچنین یوفا، از طریق خدمات پستی کشور پرتغال سفارش می‌داد، با خبر شد. این اقلام بعد‌ها از طریق فروشگاه‌های عرضه سوغاتی و یا اینترنتی توزیع شد. این محصولات اغلب توسط بازرگانان خریداری شده و قبل از آغاز مسابقات در نزدیکی استادیوم به طرفداران فروخته می‌شدند.

در جریان تحقیق و تفحص‌های صورت گرفته در مادرید، حدود دو هزار قلم از این محصولات کشف و ضبط شد. علاوه بر این، در نتیجه عملیاتی که توسط نیرو‌های پلیس پرتغال در شهر گیمارش برگا (پرتغال)، انجام شده است، ۱۶ هزار مورد دیگر کشف و ضبط شدند.

همچنین این هفته پلیس اسپانیا، در نزدیکی ورزشگاه واندا متروپولیتانو، عملیاتی را انجام داد که طی آن سه نفر که بلیت‌های جعلی فینال لیگ قهرمانان را می‌فروختند، بازداشت شدند. بازداشت شدگان ایتالیایی هستند.


بیشتر بخوانید:

احتمال تغییر در کادرفنی باسلونا و حضور آلگری در نیوکمپ / چشم اسپانیایی‌ها به دنبال انگلیسی‌ها / پیشنهاد‌های وسوسه کننده برای کاپیتان از چین

گواردیولا نزدیک‌تر از قبل به نیمکت یوونتوس / وضعیت مبهم بیل در مادرید

توافق اولیه یوونتوس و گواردیولا


انتهای پیام/

تدابیر پلیس برای کشف و ضبط بلیت جعلی فینال لیگ قهرمانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار