استاد حوزه‌های علمیه قم گفت: خواب آشفته آمریکا برای حمایت از رژیم جعلی اسرائیل با عزت و غیرت مردم فلسطین و حمایت کشور‌های مسلمان تعبیر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌ الاسلام علی احتشام در جمع پرشور راهپیماییان روز قدس در یزد گفت: روز جهانی قدس جلو‌هایی از اسلام ناب محمدی است، زیرا برای رهایی عزت و شرافت انسانی از چنگال شیطان است و این روز، روز نه گفتن به معامله شیطانی قرن آمریکا و اسرائیل است.

وی افزود: روز قدس پیام جهانی ذلت ناپذیری و عزتمندی ملت مسلمان را به گوش جهانیان می‌رساند، زیرا ملتی که به ارزش‌ها و آرمان‌های دین مبین اسلام پایبند باشد هیچگاه زندگی با ذلت را نخواهد پذیرفت.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم دارلعباده استان یزد در روز جهانی قدس، گفت: ما ملتی هستیم ناموس دوست، با غیرت و تا پای جان از ناموس و حریم خانوادگی خود دفاع می‌کنیم و رشادت‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را فراموش نمی‌کنیم که ناموس خانوادگی خود را برای حفظ ناموس و ارزش‌های دینی بین گرگ‌های درنده زمان خود گذاشت و برای دفاع از دین حق شتافت.

وی با تشریح معامله قرن آمریکایی  اسرائیلی گفت: خواب آشفته آمریکا برای حمایت از رژیم جعلی اسرائیل که با انتقال سفارتخانه اش به قدس شریف آغاز شده با عزت و غیرت مردم فلسطین و حمایت کشور‌های مسلمان تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام/ی

معمله قرن  دشمنان صهیونیست  خواب آشفته ای بیش نیست

برچسب ها: قدس ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.