شهر دار اراک گفت: ۴ تقاطع غیرهمسطح نیمه کاره در اراک تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسند.

بهره برداری از ۴ تقاطع غیر هم سطح کلانشهر اراک تا پایان سال ۹۸شهردار اراک در حاشیه بهره برداری از مرحله اول تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،به عملیات اجرایی ۴ تقاطع غیرهمسطح در سطح کلانشهر اراک اشاره کرد و گفت: تا پایان سال همه این پروژه‌های نیمه کاره تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

شهردار اراک با تشریح عملیات اجرایی مرحله اول تقاطع غیر همسطح شریعتی اراک افزود: این پل به طول هزار ۲۰۰ متر و با صرف ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در ظرف مدت چهار توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا شده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی مرحله دوم تقاطع غیر همسطح شریعتی اراک هم که در واقع راست گردی است که از این پل به سمت خیابان میرزای شیرازی منتهی می‌شود نیز یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد که تکمیل آن در کاهش ترافیک منطقه و عبور و مرور خودرو‌ها نقش بسزایی دارد.

بهره برداری از ۲ تقاطع غیر هم سطح اراک در خردادو شهریور

کاوه فلک افلاکی رئیس شورای شهر اراک هم به پروژه‌های عمرانی در دست اجرای کلانشهر اراک اشاره کرد و گفت: عملیات اجرای پل ورزش تا پایان خرداد و پل علم الهدی نیزتا پایان شهریور به اتمام خواهد رسید و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مقیسه مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح شریعتی اراک هم گفت: با احداث این تقاطع غیرهمسطح مسیر اصلی خیابان شریعتی به سمت طالقانی و و بالعکس از داخل میدان حذف و به تراز مثبت یک به روی پل منتقل شده و شاهد گره‌های ترافیکی خصوصا در مواقع پیک ترافیک نخواهیم بود.

مقیسه با بیان اینکه این تقاطع میدان شریعتی سابق را بصورت غیرهمسطح می‌کند و تمامی گره‌های ترافیکی که در سطح میدان وجود داشت را حل می‌کندافزود: فاز دوم این پروژه مرداد ماه افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.