راهپیمایی مردم قم علیه رژیم غاصب اسرائیل در روز جهانی قدس به صورت گسترده و پر شوری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛مردم زمان شناس، بصیر و همیشه در صحنه شهر کریمه اهل بیت(س) ،قم ، هم صدا و هم گام  با دیگر نقاط ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس  و در آغازین لحظات راهپیمایی در مسیرهای دهگانه با حضوری پرشور و چشمگیر به صحنه آمده اند تا اقدامات وحشیانه ی رژیم اشغالگر قدس را محکوم کنند، و با اعلام وحدت خود انزجار خود از اسرائیل را به گوش جهانیان برسانند.

آغاز خروش انزجار مردم قم علیه رژیم کودک کش اسرائیل+تصاویر

 

امروز  پیر و جوان، کودک و خردسال، زن و مرد، همه و همه آمده اند تا بگویند فلسطین قلب تپنده جهان اسلام تنها نیست و معامله قرن آمریکا طرحی از پیش شکست خورده است.

آغاز خروش انزجار مردم قم علیه رژیم کودک کش اسرائیل+تصاویر


مردم روزه دار قم در زیر آفتاب، مسیر میدان آستانه تا مصلی قدس را با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل پیاده در حال طی کردن هستند،مردم خاستگاه انقلاب، ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب،با وحدتی هر چه تمام و با مشت های گره کرده آمده اند تا بگویند صبح  و ظفر قدس نزدیک است.

همچنین راهپیمایی ضد اسرائیلی امروز در دستجرد، جعفریه، سلفچگان، کهک و قنوات و همچنین روستاهای تابعه استان به صورت پرشوری در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/ش

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار