دبیر شورای امینت ملی گفت: امت اسلام، فلسطین و قبله اول مسلمانان را به آغوش خویش باز می‌گرداند؛ این وعده خدا و قابل تحقق است.

رژیم صهیونیستی شکست پذیر است/ بازگشت فلسطین به دست مسلمانان وعده الهی استبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریابان علی شمخانی پیش از مخابره پیامش به اجلاس بین المللی حمایت از فلسطین در غزه، ​ درباره مهم‌ترین بخش پیامش به ملت فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی شکست پذیر است و اسطوره شکست ناپذیری این رژیم غاصب، شکست خورده است که این حاصل عناصر اساسی شامل اسلام، انقلاب و پذیرش باور‌های دینی و دخالت آن در مبارزه با این رژیم اشغال گر است.

وی، استقامت و پایداری ملت فلسطین و به ویژه حمایت ملت ایران از آنان به عنوان پشتیانی سترگ را از دیگر عناصری بر شمرد که آزادی فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی را باور پذیر کرده است.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: اکنون ستونی از مقاومت و اراده‌ای در منطقه ایجاد شده است که حتی دولت نتانیاهو در آستانه پرده برداری از توافق قرن قادر به تشکیل نیست.

شمخانی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص محتمل شدن اقامه نماز همه مسلمانان در قدس شریف در آینده نزدیک تاکید کرد: امت اسلام، فلسطین و قبله اول مسلمانان را به آغوش خویش باز می‌گرداند؛ این وعده خدا و قابل تحقق است.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/
برچسب ها: روز قدس ، شمخانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار