خیران پاوه واورامانات در جشن نسیم مهر که به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه واروامانات برگزار شد بیش از ۷۰ میلیون تومان به زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

کمک ۷۰ میلیون ریالی خیران به زندانیان پاوهبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرماندار پاوه  با بیان اینکه در استان کرمانشاه سه انجمن حمایت از زندانیان فعالیت دارد، گفت: انجمن حمایت از زندانیان پاوه شاخص آن‌ها است شهرستان پاوه با جمعیت ۶۰ هزار نفری بیش از ۲۰ انجمن مردم نهاد و موسسه خیریه دارد که به تناسب جمعیت بعد از تهران دومین شهر کشور به لحاظ این موسسات است.

دادستان عمومی و انقلاب پاوه در ادامه، انجمن حمایت از زندانیان پاوه را در استان بی‌نظیر و در کشور کم نظیر دانست و گفت: موضوع کمک به خانواده‌های زندانیان است نه زندانی در سال گذشته ۶۰ میلیون تومان از سوی خیرین و ۱۲۶ میلیون تومان از سوی نهاد‌های حمایت از جمله کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان‌های زندان‌ها به انجمن پاوه کمک شد که زمینه آزادی ۱۲ زندانی ر افراهم کرد.

الماسی گفت: طی سال گذشته به ۸۶ خانواده زندانیان زندان پاوه توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان به هر خانواده ۵۰۰ هزار تومان عیدی پرداخت شده است.


انتهای  پیام/ز


۱۲۶ میلیون تومان از سوی نهاد‌های حمایت از جمله کمیته امداد حضرت امام (ره) کمک شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.