هیات پارلمانی ایران در ادامه دیدار‌ها با مقامات نروژ با معاون وزیر دولت‌های محلی و امور مدرنیزاسیون این کشور دیدار و گفتگو کرد.

دیدار هیات پارلمانی ایران با معاون وزیر دولت های محلی و امور مدرنیزاسیون نروژبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشورمان و هیات پارلمانی هم در ادامه دیدار‌های خود در نروژ با خانم «آسه مارته هاریگمون» معاون وزیر دولت‌های محلی و امور مدرنیزاسیون نروژ دیدار و گفتگو کردند.

خانم هاریگمون در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور هیات عالیرتبه پارلمانی کشورمان در نروژ به تشریح وظایف و عملکرد وزارت دولت‌های محلی و امور مدرنیزاسیون نروژ به عنوان بزرگترین دستگاه بوروکراتیک در این کشور پرداخت و در خصوص موضوعات انتخابات و وظایف شهرداری‌ها و استانداری‌ها و ارتباط بین مرکز و مناطق این کشور توضیحات مبسوطی را ارائه کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در این دیدار با اشاره به استقرار کهن‌ترین دموکراسی منطقه خاورمیانه در کشورمان بر محوری بودن نقش مردم در کلیه فرآیند‌های سیاسی کشور از انتخابات شورا‌های محلی تا انتخاب مقام عالی رهبری در ایران تاکید و در خصوص فصول مختلف برنامه‌های توسعه مصوب مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار