باشگاه اینترمیلان با انتشار پیامی در توئیتر قطع همکاری خود با لوچیانو اسپالتی، را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، قطع همکاری با لوچانو اسپالتی که هنوز دو سال از قراردادش باقی مانده، در حالی صورت گرفته که گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از آن است که مالکان چینی این باشگاه، آنتونیو کونته سرمربی مربی سابق یوونتوس، چلسی و ایتالیا را به جای او استخدام خواهند کرد.

باشگاه اینتر در توییتر خود نوشت: "باشگاه اینتر میلان تأیید می‌کند که لوچانو اسپالتی دیگر سرمربی تیم اول نیست. باشگاه مایل است از اسپالتی برای کار خود و نتایج به دست آمده تشکر کند. "

این مربی ۶۰ ساله با اینتر هیچ جامی را کسب نکرده، اما موفق شد در ۲ فصلی که سرمربی این تیم بود با کسب رتبه چهارم اینتر را به لیگ قهرمانان برساند، در حالی که این تیم در شش فصل قبل از آن موفق به انجام این کار نشده بود.

اینتر فصل را با امید زیادی آغاز کرد که آن‌ها می‌توانند پس از تقویت تیم خود با راجا ناینگولان، بازیکن خط میانی رم، به ارزش ۳۸ میلیون یورو و لوتارو مارتینز، مهاجم باشگاه راسینگ با ۱۴ میلیون، به سلطه‌ی یوونتوس پایان دهند.

اما آن‌ها از چهار بازی اول خود تنها ۴ امتیاز کسب کردند و با وجود چند عملکرد تحسین برانگیز شامل دو پیروزی در دربی میلان، از بی ثباتی به شدت رنج می‌بردند.


 بیشتر بخوانید:

گواردیولا نزدیک‌تر از قبل به نیمکت یوونتوس / وضعیت مبهم بیل در مادرید

توافق اولیه یوونتوس و گواردیولا

تساوی رم و ساسولو / کار سخت رمی‌ها برای سهمیه لیگ قهرمانان


انتهای پیام/

جدایی اسپالتی از اینتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار