رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان از توزیع بیش از ۵۱۰ بسته غذایی به ارزش ۸٦۰ میلیون ریال در میان نیازمندان این شهرستان خبرداد.

قادر درویشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از توزیع ۵۱۰ بسته غذایی در میان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد در این شهرستان خبرداد.

او ارزش ریالی این بسته‌ها را بیش از ۸٦۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: " اعتبار صرف شده برای تهیه اقلام این بسته ها، از محل کمک‌های دریافتی در مراسم افطاری خیّران بوکانی تامین شده است".

به گفته درویشی این بسته‌ها شامل برنج، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، قند، مرغ و ماکارونی بوده است. همچنین خیّران از ابتدای ماه مبارک رمضان، بیش از ۱۲۰ بسته غذایی را جهت توزیع در میان نیازمندان، به کمیته امداد تحویل داده اند.

٦۰٦۱ خانوار بوکانی با جمعیت ۱۲ هزار و ۹۷٦ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این تعداد حدود ۷ درصد خانوار‌های این شهرستان را شامل می‌شود.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله اولین نهاد‌هایی است که پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت امور محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد.
 
انتهای پیام/م
 

توزیع  بسته های  غذایی در میان نیازمندان بوکانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.