روز قدس یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای مؤمنین است که در یک عرصه جهادی دیگر وارد و ایمان جهادگرانه خودشان را به نمایش بگذارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی به شرح زیر، مردم استان را به حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

امروز مسئله فلسطین و مسئله قدس و بیت‌المقدس از مسائل اساسی و کلیدی و سرنوشت‌ساز برای هم ایران اسلامی و هم فلسطینیان و هم جهان اسلام و هم حتی برای بشریت محسوب می‌شود.

روز قدس یک فرصت بسیار مغتنم و ارزشمند است برای مؤمنین که در یک عرصه‌ی جهادی دیگر ورود پیدا کنند و ایمان جهادگرانه خودشان را به نمایش بگذارند.

مسئله صهیونیست‌ها و جایگاه پلیدی را که در این منطقه برای خودشان دست‌ و پا و آوارگی که برای فلسطینیان ایجاد کرده‌اند و غصب بیت‌المقدس و سرزمین فلسطینیان، امروز فقط غصب یک سرزمین نیست، می‌رود تا به غصب جهان اسلام بینجامد که البته به آنجا نخواهد رسید.

ان‌شاءالله به آنجا نرسد و این تقدیر شکل بگیرد به فضل پروردگار که ما به زودی نابودی رژیم صهیونیستی و کوتاه شدن دست استکبار را از منطقه شاهد باشیم؛ حتماً لازمه‌ اش این است که حضور جدی در عرصه جهادی برای مؤمنین و مسلمان‌ها وجود داشته باشد.

اثر این حضور را هم طی این سال‌های متمادی مردم ما دیده‌اند، روز اولی که صهیونیست‌ها آمدند در منطقه با نگاه این‌که تمام جهان اسلام را بگیرند، اما نه‌ تنها به آنجا نرسیدند ناچار شدند از جنوب لبنان خارج بشوند، از جنوب لبنان نه‌ تنها ناچار شدند خارج بشوند مقاومتشان روز به‌ روز تحلیل رفته است، در یک مقطع بیست و سه روز بیشتر نتوانستند در برابر مقاومت بایستند، در مقطع دیگری هشت روز بیشتر نتوانستند و امروز در اوج ضعف قرار دارند که ملاحظه فرمودید چند وقت پیش دو روز هم بیشتر نتوانستند در برابر غزه فقط مقاومت کنند.

این نتیجه همین حضور جهادی مسلمانان است، همین حضور روز قدس است، همین مقاومتی است که شکل‌گرفته است بنابراین آثار این حضور دیده‌ شده و به زودی ان‌شاءالله نابودی این رژیم و نابودی اربابان آن‌ها را به حول‌ و قوه الهی خواهیم دید.

منتهی وظیفه آن است که حتماً جهادگرانه در این میدان حضور داشته باشیم و به امام راحلمان لبیک بگوییم و ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و پیام شهدا را با این حضور خوب ان‌شاءالله زنده کنیم و آنچه که وظیفه دینی و اسلامی همه ما است ان‌شاءالله روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان شکل بگیرد.»

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح جمعه ۱۰ خرداد ۹۸ برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری در سراسر استان چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/ز

دعوت برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار