مسئول روابط عربی حزب‌الله لبنان اعلام کرد نه دونالد ترامپ و نه افراد بزرگتر از آن نمی‌توانند طرح «معامله قرن» را اجرا کنند.

مسئول روابط عربی حزب‌الله: ترامپ و بزرگتر از او قادر به اجرای «معامله قرن» نیستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ حسن عزالدین، مسئول روابط عربی حزب‌الله لبنان اعلام کرد نه دونالد ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) و نه بزرگ‌تر از او قادر به اجرای طرح معامله قرن و نابودی مسئله فلسطین از طریق ارائه ابتکار‌های خود برای برگزاری کنفرانس اقتصادی در بحرین که قرار است در منامه تشکیل شود، نیستند.

این مقام حزب الله تاکید کرد تلاش‌های ترامپ و برخی کشور‌های عربی به ویژه بحرین، امارات عربی متحده و عربستان سعودی که در توطئه علیه آرمان ملت فلسطین دست دارند، هرگز به نتیجه نخواهد رسید و آنان قادر نخواهند بود مسئله فلسطین را از بین ببرند، چون مسئله فلسطین یک مسئله تمدنی، عربی و اسلامی علیه صهیونیسم متعصب و نژادپرست است و این رژیم است که نقش اصلی دودستگی و شکاف در منطقه را ایفا می‌کند، این رژیم با همکاری آمریکا در تلاش برای ایجاد شکاف، اختلاف و دودستگی در صفوف کشور‌های عربی و اسلامی است.

شیخ حسن عزالدین افزود در کنفرانس اقتصادی که با همکاری عربستان در بحرین برگزار می‌شود، در واقع تلاش می‌شود نگاه‌ها از دشمن اصلی این امت که رژیم صهیونیستی است، منحرف شود، اما هرگز قادر به این کار نخواهند بود. هدف از برگزاری کنفرانس اقتصادی بحرین این است که ملت فلسطین را متقاعد کنند تا از سرزمین، حق آزادی، بازگشت و اراضی فلسطین چشم پوشی کنند.

این مقام حزب الله تاکید کرد روز قدس روز جهانی مسئله فلسطین و روز اتحاد و یکپارچگی همه ملت‌های شریف کشور‌های جهان در آسیا، آفریقا و آمریکا است و ملت‌های آزاده جهان در انتظار چنین روزی هستند تا موضع خود را برای حمایت از ملت فلسطین اعلام کنند. روز قدس نقطه اتکا و تمرکز مردم و آزادگان سراسر جهان علیه توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و هر توطئه‌ای برای پایان دادن به مسئله فلسطین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار