مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ویژه برنامه‌های متنوع این اداره کل در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

برنامه‌های رمضانی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در حال برگزاری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حسین مسگرانی اظهار داشت: برنامه‌های ترویجی حوزه قرآن، عترت و نماز ویژه ماه مبارک رمضان در قالب برنامه‌های قرآنی، نشست‌های علمی با موضوع قرآن و عترت، نمایش، شعر خوانی، جزء خوانی قرآن کریم و محافل انس و کرسی‌های تلاوت قرآن در حال برگزاری است.

وی گفت: نشست تدبر و تفسیر قرآن کریم در شهرستان‌های استان، مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه و کارگاه‌های عملی و هنری قرآن کریم نیز از دیگر برنامه‌های این ایام در سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: جلسات جزء خوانی قرآن کریم در زاهدان هر شب ساعت ۲۱ در مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری و سرای قرآن و نهج البلاغه که جزء قدیمی‌ترین محافل قرآنی کشور است با حضور اقشار مختلف جامعه در حال برگزاریست.

وی بیان کرد: تقدیر از فعالان و برگزیدگان قرآنی سیستان و بلوچستان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به رسم هر سال در هفته پایانی ماه مبارک رمضان در قالب اختتامیه جشن رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

برنامه های فرهنگی ماه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار