معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: املاک مازاد استان برای ایجاد اشتغال در اختیار بهزیستی قرار خواهد گرفت و هزینه‌های آموزش و مهارت آموزی مددجویان زیرپوشش این نهاد را تقبل خواهیم کرد.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی روز پنجشنبه در جلسه اشتغال بهزیستی استان که در محل جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد انگیزه، ابتکار عمل و عاملیت فردی از ارکان اصلی اشتغال است و به پایلوت سازی باید توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: وظیفه همه مسئولان رفع موانع و تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار است و این مهم با برنامه ریزی درست و همت همه مسئولان دست یافتنی است.

حاتمی افزود: راهبرد ما این است که دنبال ایجاد مشاغل خرد باشیم و من از هر ایده و ابتکار عمل در این راستا حمایت می‌کنم.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، اولویت اصلی این اداره کل را اشتغال مددجویان عنوان کرد و از همه مسئولان خواست تا در این امر مهم یاور و همراه بهزیستی باشند.

فاطمه رضوان مدنی افزود: بهترین راه برون رفت از وابستگی مددجویان به مستمری ماهیانه، ایجاد اشتغال پایدار است و با توجه به تورم و هزینه‌های بالای خانوار‌ها نباید به مستمری ماهیانه متکی شد.

زهره شریفی معاون اشتغال بهزیستی استان کرمانشاه نیز زنان بد سرپرست و سرپرست خانوار را از اولویت‌های اشتغال خواند و گفت: بیشتر بار مشکلات بر دوش زنان سرپرست خانوار است و با ایجاد اشتغال خرد و خانگی می‌توان خیلی از مشکلات این خانواده‌ها را برطرف کرد.

بیگلری مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه نیز گفت: یکی از وظایف اداره زندان‌ها ایجاد اشتغال برای زندانیان است و هدف از این کار معیشت خانواده‌های آنان و پرکردن اوقات فراغت زندانیان است و تجربه ما در این کار می‌تواند الگوی خوبی برای مددجویان بهزیستی باشد.


انتهای  پیام/ز

 

ایجاد انگیزه، ابتکار عمل و عاملیت فردی از ارکان اصلی اشتغال است

برچسب ها: اشتغال ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.