نماینده، ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور بیانیه‌ای مشترک از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در بیانیه مشترک آیت الله فلاحتی و مصطفی سالاری آمده است: روز جهانی قدس یادآور بلند اندیشی امام خمینی (ره) در پایه گذاری یک جنبش وحدت انگیز در میان مسلمانان جهان است تا در اقصی نقاط گیتی با تنوع در دیدگاه به دنبال درمان یک درد مشترک یعنی ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم باشند.
در بخشی دیگری از این بیانیه آمده است: بی تردید دامنه فراگیری تفکر انزجار از درگیری، ظلم و تجاوز به آزادی انسان‌ها فراتر از دین اسلامی پا نهاده و توانسته نورامید را در دل مردم ستمدیده فلسطین بتابد و وجودشان را دلگرم کند.
در بیانیه نماینده، ولی فقیه و استاندار گیلان نوشته شده است: یقینا در شرایطی که بسیاری از ایجاد تفرقه در امت اسلامی سود می‌برند، روز قدس عرصه همدلی، همزبانی و اتحاد مسلمین در مسیر محو غاصبان، ظالمان و آزادی این سرزمین مقدس است.
آیت الله فلاحتی و مصطفی سالاری در پایان از همه مردم غیور، انسان دوست و روزه دار گیلان دعوت کردند با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس ندای حمایت خود از مقاومت ملت مظلوم فلسطین را به مستکبران اعلام کنند.

انتهای پیام/آ

راهپیمایی روز قدس و دعوت نمایندگان گیلانی

برچسب ها: روز قدس ، قدس 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.