رئیس پلیس فتای استان کردستان از افزایش ۷۱ درصدی جرائم مالی و کلاهبرداری‌های اینترنتی در دوماه ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  نشست تخصصی پیشگیری از جرایم بانکداری الکترونیک با حضور رئیس پلیس فتای استان و جمعی از مدیران بانک‌ها و موسسات مالی امروز در سالن جلسات پلیس فتای استان کردستان برگزار شد.

رئیس پلیس فتای استان کردستان گفت: پلیس فتا در راستای ارتقاء امنیت کاربران ،کاهش آسیب‌ها و جرایم در حوزه بانکداری الکترونیک با کمک دستگاه‌های ذیربط ، تمام تلاش خود را بی دریغ به شهروندان ارائه می‌دهد.

سرهنگ مهدی دانش پور افزود:سرقت‌های اینترنتی در دو ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با رشد ۷۱ درصدی مواجه بوده است.

وی از مردم خواست از اصالت درگاه‌های بانکی اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به خرید اینترنتی نمایند و همچنین تمام وجوه نقدی خود را در یک کارت دخیره نکنند.

وی در پایان گفت: اکثر مال باختگان که به پلیس فتا مراجعه می‌کنند به جهت خرید نرم افزار‌های متعدد از سایت و کانال‌های نامعتبر می‌باشد که قربانی کلاهبرداران اینترنتی می‌شوند.

انتهای پیام/ع

برگزاری نشست تخصصی پیشگیری از جرایم بانکداری الکترونیک در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.