سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: تردد و پارک خودرو‌ها ۲ ساعت قبل از شروع راهپیمایی در مسیر‌های تعیین شده ممنوع است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در مسیر‌های برگزاری راهپیمایی بر توجه به توصیه‌های پلیس در این روز تاکید کرد و گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس، لازم است شهروندان از تردد با خودرو‌های شخصی در محل‌های تعیین شده خودداری کنند.

وی از ممنوعیت تردد و پارک خودرو‌ها ۲ ساعت قبل از شروع راهپیمایی در مسیر‌های تعیین شده خبر داد و از شهروندان خواست برای پارک خودرو‌ها در حدفاصل ۱۰۰ متری خیابان، کوچه ها، میادین و تقاطع اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از رانندگانی که مقصد آن‌ها در محدوده محل‌های طرح ترافیکی یا مسیر‌های راهپیمایی است نیز خواست از پارکینگ‌های سطح شهر و سایر مسیر‌های جایگزین نسبت به پارک خودرو یا تردد اقدام کنند.

سرهنگ باقری با توصیه با خانواده ها، گفت: خانواده‌هایی که با فرزندان خود در راهپیمایی شرکت می‌کنند لازم است از رها کردن اطفال در مسیر‌های تردد خودرو‌ها خودداری کرده و از محل‌های تعیین شده و خطوط عابران پیاده استفاده کنند.

وی با اشاره به ضرورت همکاری مردم با پلیس در ایجاد امنیت مطلوب و نظم ترافیکی، گفت: انتظار پلیس از مردم سعه صدر و همکاری همه جانبه مردم با پلیس در اجرای هرچه با شکوهنر این مراسم است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه از رانندگان خواست در صورت وقوع هرگونه حادثه و یا نقص فنی در وسیله نقلیه، به منظور جلوگیری از هرگونه انسداد معابر موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا به شماره ۲۱۸۲۴۰۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ اطلاع دهند.
انتهای پیام/س
 
 

اعلام محدودیت های ترافیکی پلیس راهور مازندران در روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار