محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در شهرکرد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ ذبیح‌الله کریمی سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری گفت: تردد وسایل نقلیه در کلیه مسیر‌های برگزاری و منتهی به راهپیمایی روز قدس در شهرکرد مرکز استان از ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه ۱۰ خرداد ۹۸ تا پایان مراسم ممنوع است.

وی افزود: این محدودیت‌های ترافیکی، در خیابان ملت حد فاصل میدان ۱۲ محرم تا میدان فردوسی، خیابان ولیعصر (عج) حد فاصل خیابان ملت از چهار راه بازار تا تقاطع خیابان مولوی، خیابان سعدی از چهارراه فردوسی تا چهارراه امام صادق (ع)، خیابان باهنر از سمت تقاطع ۱۲ محرم شمالی تا پارک تهلیجان و خیابان آیت الله طالقانی (ره) از چهارراه بوعلی تا تقاطع آیت الله کاشانی (ره) اعلام شد.

کریمی از شهروندان خواست؛ جهت حضور در راهپیمایی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

گفتنی است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح جمعه ۱۰ خرداد ۹۸ برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

محدودیت‌های ترافیکی در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: راهپیمایی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.