فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از آحاد جامعه فوتبال جهت حضور پرشور در راهپیمایی ضداستکباری این روز دعوت به عمل آورد.

دعوت فدراسیون فوتبال برای راهپیمایی روز قدسبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از آحاد جامعه فوتبال جهت حضور پرشور در راهپیمایی ضداستکباری این روز دعوت به عمل آورد.

متن اطلاعیه:

روز جهانی قدس، در شرایطی از راه می‌رسد که مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری است. رژیم صهیونیستی باید بداند که فقط مردم فلسطین در مقابلش نیست بلکه مسلمانان سراسر دنیا به جبهه مبارزه مقاومت با ستمکاری‌ها و جنایاتش پیوسته‌اند.

جهان، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد وحدت و یکپارچگی مسلمانان و آزادی خواهان است تا بار دگر به دشمنان گوشزد شود که فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام هیچ گاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس فرصت بی بدیل دیگری برای تجلی تام و تمام اقتدار امت اسلام و ملت‌های مظلوم علیه بنیان‌های ظلم است و بی تردید ملت رشید ایران در روز جهانی قدس چونان همیشه گام به صحنه اقتدار امت اسلام و ایران اسلامی خواهد نهاد.
آری!

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که میعاد منتظران است جامعه فوتبال همگام و همراه با امت با وفا، شجاع و غیور، یکپارچه و پر خروش در صفوفی به هم فشرده با فلسطین، سرزمین درد‌ها و آرزو‌ها و امید‌ها فریاد یگانگی و همبستگی سرخواهد داد.
وعده خانواده بزرگ فوتبال در راهپیمایی عظیم طلیعه مبارک روز قدس...

انتهای پیام/

اطلاعیه فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار