مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده از پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) و از دو واحد تولیدی در استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فریبا نظری پور کیایی مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده از پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) قزوین بازدید کرد و با بخش‌های مختلف و عملکرد واحد‌های فناور مستقر در این مکان آشنا شد.

پارک علم و فناوری مرکز فعالیت‌های علمی و فناورانه است و هدف اصلی آن افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقای فرهنگ نوآوری و رقابت سازنده میان شرکت‌های فناور و دانش بنیان حاضر در پارک و موسسه‌های متکی بر علم و دانش است.

پارک علم و فناوری استان قزوین از اسفند سال ۱۳۹۰ در فضایی به مساحت ۳۰ هکتار زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال فعالیت است.

این پارک قبل از این زمان به عنوان پارک دانشگاهی در سال ۸۷ و زیر نظر دانشگاه بین المللی امام خمینی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۸۹ توسط وزیر وقت علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده همچنین ا از شرکت الغری تولید کننده مواد پلاستیکی، نایلون و نوار چسب در شهر صنعتی البرز دیدن کرد.

بازدید از از واحد تولیدی بل روزانه در زمینه تولید لبنیات در شهرک صنعتی کاسپین از دیگر برنامه سفر نظری پور کیایی به قزوین بود.

انتهای پیام/ک

سفر مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده  به قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار