فرماندار جدید شهرستان ری گفت: با وحدت، انسجام و همکاری ملت و دولت می‌توانیم از شرایط بحرانی خارج شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد اسماعیلی راد معاون سابق فرماندار تهران و فرماندار جدید شهرستان ری در جلسه تودیع و معارفه معاون فرماندار تهران که امروز (چهارشنبه هشتم خرداد ماه) برگزار شد، اظهار کرد: کشور شرایط خاصی دارد، لذا نیازمند همکاری، وحدت و انسجام ملت با دولت هستیم.

وی افزود: اگر مردم با هم وحدت و انسجام داشته باشند می‌توانیم از این شرایط بحرانی عبور کنیم.

اسماعیلی راد گفت: متاسفانه استکبار جهانی کشور ما را در تنگنا قرار داده است، اما ما آبدیده هستیم و در هشت سال دفاع مقدس ۲۰۱۶ شهید تقدیم کرده‌ایم و پس از انقلاب نیز با بحران‌های زیادی روبرو بودیم.

وی بیان کرد: ایران در یک منطقه بحرانی قرار دارد و از لحاظ آسایش و امنیت نسبت به کشور‌های دیگر رتبه نخست را داراست.

فرماندار جدید شهرستان ری ادامه داد: ما دوباره شرایط بحرانی را پشت سر خواهیم گذاشت و ممکن است علایق و سلایق دولت هم با ما متفاوت باشد، اما نباید بگذاریم که دولت تضعیف شود.

اسماعیلی راد گفت: دولت آقای روحانی در چهار سال اول یک دولت کاملاً با برنامه‌ای بود و در همین دوره ما شاهد رشد نرخ اقتصادی بودیم که این رقم در آمار جهانی ثبت شده است.

وی بیان کرد: افزایش نرخ اقتصادی موجب شد که کشور‌های منطقه و جهان نگران توسعه کشور باشند، بر همین مبنا فشار‌های اقتصادی را بر کشور ما افزایش دادند.

معاون سابق فرماندار تهران ادامه داد: ما راهی جز تکیه بر منابع داخلی نداریم. مقام معظم رهبری نیز تقویت تولید داخلی را مبنای مقاومت در برابر کشور‌های جهان دانسته اند.

وی افزود: باید وضعیت کشور را به سمت توسعه حرکت دهیم. کشور ما دارای منابع هوشمند و برنامه ریزی فراوان است. مگر در ۸ سال دفاع مقدس نتوانستیم کشور را حفظ کنیم، هم اکنون نیز حول محور بیانات رهبر معظم انقلاب با وحدت و انسجام پیش خواهیم رفت.

اسماعیلی راد گغت: کشور ما دارای ظرفیت‌های بسیاری است و ۶۰ درصد خوراکی کشور در داخل تولید می‌شود. آیا نمی‌توانیم این ظرفیت را به ۸۰ درصد برسانیم.

وی افزود: کشور ما دارای فناوری و منابع انسانی فراوان است که باید از آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار