دبیر طرح تحول و نوآوری آموزش معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر اساس دستورالعمل جدید دانشگاه علوم پزشکی مجازی و در ادامه اجرای بسته‌های طرح تحول و نوآوری در آموزش، نام‌نویسی برای دوره دوساله پزشک خانواده آغاز شد.

نام‌نویسی برای دوره دوساله پزشک خانواده آغاز شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر هدایت سالاری بیان کرد: یکی از بسته‌های مهم در طرح تحول آموزش مجازی یا آموزش از راه دور است.

وی با اشاره به صدور دستورالعمل‌های جدید برگزاری دوره‌های مجازی افزود: دوره مجازی پزشک خانواده در برخی از دانشگاه‌های کشور ارائه‌شده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این دوره دوساله نیز مانند دیگر دوره‌ها شامل نام‌نویسی از متقاضیان، انتخاب واحد، دریافت محتوای آموزشی و امتحان پایان‌ترم و ارائه پایان‌نامه است.

دکتر سالاری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه رسمی میان معاونت آموزشی و معاونت بهداشتی وزارت بهداشت در طراحی این دوره افزود: همه پزشکان عمومی که در سیستم بهداشت کشور فعال هستند یا هم‌اکنون در حال گذراندن دوره دستیاری پزشک خانواده می‌باشند قادر به شرکت در این دوره هستند.

وی عنوان کرد: این دوره برای پزشکانی که رابطه استخدامی با دانشگاه علوم پزشکی ندارند نیز ارائه می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در دوره پزشک خانواده می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

دبیر طرح تحول و نوآوری آموزش معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به سودمند بود دوره آموزش مجازی پزشک خانواده گفت: یکی از مزایای این دوره ارتقاء مدیریت پزشکان در بیماری‌های شایع مناطق مختلف به‌ویژه مناطق روستایی و کاهش ارجاع بیماران به پزشک متخصص تا ۸۰ درصد است.

دکتر سالاری افزود: نام‌نویسی از متقاضیان شرکت در دوره مجازی پزشک خانواده از ابتدای خردادماه آغازشده و آخرین‌مهلت ثبت‌نام از داوطلبین بیستم خرداد است.

وی تصریح کرد: پزشکان عمومی متقاضی شرکت در این دوره می‌توانند به آدرس اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی مجازی با عنوان vums.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/م

نام‌نویسی دوره آموزشی دوساله پزشک خانواده در دانشگاه علوم پزشکی مجازی آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.