مربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: با توجه به مشکلات مالی زیادی که داشتیم، تیم ما قهرمان واقعی لیگ است.

حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پارس جنوبی در لیگ هجدهم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط فنی لیگ اظهار کرد: لیگ امسال از لحاظ فنی سطح بالایی داشت. اما همه دیدند که تیم‌های دولتی بالای جدول قرار گرفتند، چرا که سطح کیفی بالاتری نسبت به بقیه تیم‌ها داشتند. بازی‌ها در لیگ هجدم زیباتر از دوره قبلی بود.

پاشایی: قهرمان واقعی لیگ ما بودیم/ بازیکنان پارس جنوبی از تیم های تهرانی پیشنهاد دارند

او ادامه داد: جذابیت لیگ زمانی به اوج خود رسید که تا هفته پایانی قهرمان مسابقات مشخص نشده بود، اما از طرفی تیمی هم وجود داشت که از هفته‌های قبل وضعیت سقوطش معلوم بود.

قهرمان واقعی لیگ ما هستیم

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی در لیگ هجدهم درخصوص شرایط تیمش در این لیگ تصریح کرد: شاید خیلی‌ها هنوز از مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی در لیگ هجدهم خبر ندارند. اما، چون از مشکلات مالی تیم باخبر هستیم، با توجه به این مشکلات قهرمان واقعی لیگ بودیم. خیلی‌ها از ما انتقاد می‌کنند که چرا سال گذشته پنجم شدیم و امسال دوازدهم؟ یا این که چرا نیم فصل دوم به روند خوبمان ادامه ندادیم. ما چند هفته بدون تمرین به بازی رفتیم.  این ها مشکلاتی بود که نگذاشت تیم به روند خوبش ادامه دهد.

پاشایی: قهرمان واقعی لیگ ما بودیم/ بازیکنان پارس جنوبی از تیم های تهرانی پیشنهاد دارند

مدیر عامل پاس جنوبی مثل یک سد ایستادگی کرد

او ادامه داد: در این مشکلاتی که تیم ما تجربه کرد، بهرام رضاییان مدیر عامل و عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم مثل یک سد دربرابر مشکلات ایستادند. معلوم نیست اگر افرادی مثل این ۲ نفر نبودند، اصلا تیم در لیگ می‌ماند یا سقوط می‌کرد. اما خدارو شکر که پارس جنوبی در لیگ ماند تا سهمیه استان بوشهر در سال آینده به ۲ تیم برسد. همه مان کار بزرگی کردیم که پای کار ایستادیم و مانع سقوط نماینده جم به دسته ۱ شدیم.

تارتار نمی‌خواست روبروی هواداران جم قرار بگیرد

دستیار اول مهدی تارتار در فصل گذشته درمورد حرف‌های اخیر او خاطر نشان کرد: حرف تارتار این بود که نمی‌خواست مقابل هواداران قرار بگیرد. مردم جم در این چند سال مثل برادر و در کمال احترام و مهربانی با ما رفتار کردند. مشکلات مالی باعث نتایج ضعیف مان شد. وظیفه‌ای که داشتیم را انجام دادیم. من در جریان صحبت‌هایی که تارتار با مسئولان و مدیران پارس جنوبی در این روز‌ها کرده است، نیستم. اما می‌دانم کهروی صحبت تارتار با هواداران بود تا کدورتی بین او و مردم جم پیش نیاید.

پاشایی: قهرمان واقعی لیگ ما بودیم/ بازیکنان پارس جنوبی از تیم های تهرانی پیشنهاد دارند

بازیکنان پارس جنوبی از تیم‌های تهرانی پیشنهاد دارند

او در پایان گفت: مقامات نفتی در طول برگزاری لیگ بار‌ها از منع قانونی برای واریز پول به پاشگاه پارس جنوبی گفتند. این صحبت‌ها روحیه بازیکنان پارس جنوبی را کم می‌کرد. الآن داستانی به وجود آمده است، که مشکل پارس جنوبی در سال گذشته نیز بود. بسیاری از بازیکنان تیم از دیگر تیم‌ها پیشنهاد داردند. من خبر دارم که چند نفر از بچه‌ها از تیم‌های تهرانی پیشنهاد دارند.


بیشتر بخوانید:

جدایی تارتار از پارس جنوبی قطعی شد/ مقصد بعدی تیم ملی امید؟

تحرکات عجیب در باشگاه پارس جنوبی جم/ رضاییان می‌ماند؟

پس از تارتار و خطیب/ ستاره‌های پارس جنوبی هم به فکر جدایی هستند؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار