امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: روز قدس روز حمایت از مظلومیت فلسطین است و باید دشمنان بدانند که جنایات اسرائیل بر کسی پوشیده نیست.

روز قدس روز حمایت از مظلومیت فلسطین استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مولوی عنایت الله رسولی‌زاده امام جمعه اهل سنت سرباز در رابطه با راهپیمایی روز جهانی قدس  اظهار داشت: انتخاب روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی یک انتخاب بجا در راستای مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیست بوده است.

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: جنایات اسرائیل بر کسی پوشیده نیست به همین دلیل مردم مانند هرسال با مشت‌های گره خورده با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس این جنایات را برای جهانیان افشا می‌کنند.

وی عنوان کرد: ملت همیشه درصحنه و انقلابی ایران همواره ثابت کرده اند که در کنار مظلومان جهان اسلام هستند و از ملت‌های آزاده حمایت می‌کنند، اما برخی دولت‌های خودفروخته نه تنها از مردم بی‌گناه فلسطین حمایت نمی‌کنند بلکه با همکاری با اسرائیل، به کشتار‌ها کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف روز جهانی قدس از بین بردن رژیم صهیونیستی است خاطرنشان کرد: روز قدس روز دفاع از اسلام و مظلومیت اسلام است که قطعا حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اتحاد، انسجام، همدلی و همبستگی ملت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی ادامه داد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس برای همه مردم ایران یک تکلیف است به همین دلیل از همه مردم دعوت می‌کنیم تا به میدان آیند و با مشت‌های گره کرده خود فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دهند.

انتهای پیام/ع

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس برای همه مردم ایران یک تکلیف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار