خبرگزاری آسوشیتدپرس در مطلبی تحلیلی سکوت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در ارتباط با تنش‌های اخیر میان تهران و واشنگتن، ناشی از ترس وی از موشک‌های حزب‌الله دانست.

نتانیاهو از ترس موشک‌های حزب الله در تنش‌های ایران و آمریکا موضع سکوت اختیار کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با مواضع ضد ایرانی خود شناخته می‌شود، در تنش‌های اخیر میان واشنگتن و تهران موضع سکوت را در پیش گرفته و علت آن ترس از درگیری نظامی با حزب الله لبنان است.

نیویورک تایمز به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: در تنش‌های اخیر میان ایران و آمریکا نتانیاهو برخلاف همیشه سکوت اختیار کرده است. این در حالی  است که اسرائیل همواره از افزایش فشار از سوی واشنگتن علیه تهران حمایت می‌کند، اما شرایط فعلی میان دو کشور ایران و آمریکا نتانیاهو را در موقعیت حساسی قرار داده و نمی‌خواهد در این شرایط به عنوان عامل تحریک آمریکا برای آغاز یک تنش نظامی شناخته شود.

در ادامه با اشاره به نقش نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خروج آمریکا از برجام و خوشحالی او از بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه تهران آمده است: نتانیاهو هراس دارد که با سوق دادن واشنگتن به سوی درگیری نظامی، خود درگیر تنش نظامی با حزب‌الله لبنان شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا کریم پور
۰۱:۰۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام
عالی است تشکر میکنم از تمام عوامل این برنامه
سپاس.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
ایران صراحتا اعلام کرده است اگر ازسوی آمریکای جنایتکارموروحمله قرارگیرد اسراعیل رانابود می کند.
آخرین اخبار