سرمست گفت: امسال، آحاد مردم مومن، روزه دار و انقلابی استان قم، همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی پرشور‌تر از همیشه، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت خواهند کرد.

مردم مومن و انقلابی قم همگام با مسلمانان جهان به راهپیمای روز قدس می آیندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ بهرام سرمست استاندار قم در پیامی در آستانه روز جهانی قدس گفت : در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال، آحاد مردم مومن، روزه دار و انقلابی استان قم، همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی پرشور‌تر از همیشه، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت خواهند کرد.روز قدس، روز حیات اسلام و تجلی همدلی، اتحاد و وحدت مسلمانان در دفاع از آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف است.

وی در ادامه پیام افزود: این روز، روز به صحنه آمدن اراده‌های جهانی برای محکومیت رژیم غاصب صهونیستی و اعلان خشم و نفرت امت واحده اسلامی و ملت‌های آزاده و حق طلب جهان بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری است. روزی که با تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل (ره)، مساله مهم فلسطین را در یاد‌ها و قلوب مسلمین زنده نگه داشته است و هر ساله نور و امید تازه‌ای را بر دل‌های مظلومان فلسطین می‌تاباند.

سرمست بیان کرد: مردم قم با حضور در این راهپیمایی ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و عظیم الشان و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، جنایات اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/الف

مردم قم پرشورتر از گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند

برچسب ها: استانداری ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار