معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: برای توانمندسازی و اشتغال مددجویان از ۵ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

حسین فتح آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از ابتدای امسال از منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و منابع بانکی به بخشی از مشاغل روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری برای ۹۱ نفر از مددجویان کاریابی شده است، افزود: در زمینه کاریابی با ۲۱ شرکت فعال اقتصادی مذاکراتی انجام دادیم و مجموعه‌هایی که اعلام نیاز کنند، نیرو‌های کمیته امداد را جذب می‌کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: تاکنون این شرکت‌ها برای جذب ۲ هزار نفر اعلام نیاز کرده‌اند.

فتح آبادی با بیان اینکه افرادی که به شرکت‌های فعال اقتصادی معرفی می‌شوند، افراد تحت حمایت و سرپرستان خانوار هستند، افزود: به شرکت‌های طرف قرداد تا ۲ سال بیمه کارفرمایی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی، مقدماتی و پایدارسازی به مددجویان شاغل و جویای شغل ارائه می‌شود، گفت: این آموزش‌ها در جهت نیاز و علاقه مددجویان کمیته امداد است.


بیشتر بخوانید: توزیع بسته غذایی خیرین تهرانی به مددجویان در ماه رمضان 


فتح آبادی با بیان اینکه هزینه این دوره‌های آموزشی کاملا رایگان است، تصریح کرد: این آموزش‌ها توسط آموزشگاه‌های درجه یک ارائه می‌شود و مدت دوره‌های آموزشی ۲ تا ۳ ماه است.

وی با بیان اینکه برای توانمندسازی و اشتغال مددجویان تسهیلاتی به آن‌ها پرداخت می‌شود، افزود: تاکنون به ۴۸۰ مددجو تسهیلات پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه مبلغی به میزان ۹۰۵۷۰ میلیون ریال پرداخت شده است، تصریح کرد: مبلغ تسهیلات پرداختی به مددجویان از ۵ تا ۵۰ میلیون تومان متغییر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار