فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: طرح برخورد با رانندگان حادثه ساز در محور‌های ارتباطی این استان از ۶ خرداد به مدت یک هفته درحال اجراست.

برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی در سیستان و بلوچستان افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ کشواد بهروزی زاده فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ایمنی راه، سلامت خودرو، نحوه برخورد با تخلفات رانندگی و فرهنگ سازی از مولفه‌هایی هستند که ارتقاء آن‌ها در کنترل و پیشگیری از تصادفات و حوادث رانندگی تاثیرگذار بوده و افزایش ایمنی تردد را تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: در این طرح مأموران پلیس راه کنترل نامحسوس تردد‌ها را مورد توجه دارند به طوریکه با خودرو و لباس شخصی اقدام به اعمال قانون می‌کنند.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از اجرای طرح توقیف خودرو‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: این طرح با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از مشکلات و آسیب‌های احتمالی در مسیر‌های ارتباطی از اواخر اردیبهشت در سراسر استان اجرایی شده است.
وی ادامه داد: در این طرح تمامی خودرو‌های پلاک مخدوش توسط مأموران انتظامی توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند و تا سه ماه امکان ترخیص آن‌ها وجود ندارد.

سرهنگ بهروزی زاده افزود: افزون بر ۳۰۰ خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در تمامی محور‌های ارتباطی این استان توقیف شدند.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح تا به صفر رساندن تمامی خودوی پلاک مخدوش در سیستان و بلوچستان با قوت ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ضروریست افراد از هرگونه حرکت‌های مخاطره آمیز پرهیز و زمینه آرامش و آسایش خود و دیگر شهروندان را فراهم سازند.

انتهای پیام/ع

 اجرای طرح توقیف خودرو‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار