رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل از برگزاری سیزدهمین همایش کتابت وحی خوشنویس برتر مازندران روز نهم خرداد ماه در آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیر امیرنیا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه هر ساله در ماه مبارک رمضان همایش کتابت وحی مازندران به میزبانی آمل برگزار می‌شود گفت: در این همایش استانی بیش از ۱۰۰ خوشنویس برتر مازندرانی حضور خواهند داشت.

وی افزود: این همایش با همکاری ادارات، نهاد‌ها و شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل بعد از افطار در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی ارشاد آمل و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این همایش از غلامرضا نوری و استاد کثیری که هنرمند برجسته‌ای در این حوزه بودند تجلیل می‌شود و  ازکتابت لیلی و مجنون اثر هنرمند خوشنویس رضا مومنی و کتابت حافظ اثر هنرمند خوشنویس حمیدرضا سلطان احمدی رونمایی خواهد شد.

پگاه زند سرپرست انجمن خوشنویسان شهرستان آمل با اشاره به اینکه این انجمن برای کشف استعداد‌های خوشنویسی اقدام به برگزاری مسابقه خوشنویسی در میان دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه کرده است که برگزیدگان آن‌ها در این همایش تجلیل می‌شوند، افزود: ۱۵۰ اثر از سوی دانش آموزان مقاطع مختلف و فرهنگیان آملی به این مسابقه ارسال شده است که ۵۰ اثر در همایش کتابت وحی امسال برگزیده شده و قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه آثار دانش آموزان نیز در حاشیه همایش کتابت وحی، به نمایش در خواهد آمد گفت: بیش از ۱۰۰ نفر عضو انجمن خوشنویسان آمل هستند که دارای درجه ممتاز، فوق ممتاز و خوش هستند که بخاطر فعالیت خوب در برگزاری منظم کتابت وحی، دبیرخانه دائمی مازندران به آمل واگذار شد.
انتهای پیام/س

 همایش کتابت وحی خوشنویس برتر مازندران در آمل در روز نهم خرداد ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.