انشایی گفت: هنرمندان صنایع دستی به دلیل افزایش قیمت غرفه‌های نمایشگاه قرآن، نتوانستند شرکت کنند.

جشنواره و نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی استان تهران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه قرآن ظرفیت بالایی در به نمایش گذاشتن آثار قرآنی عرصه‌های مختلف دارد اما برخلاف تعاملی که باید با دیگر نهادها مانند میراث فرهنگی برای ارائه آثار فرهنگی -هنری کشور و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی داشته باشد، با ایجاد موانع پیش روی عرصه صنایع دستی  تا اندازه‌ای مانع حضور تولیدکنندگان صنایع دستی کشور در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شد. این درحالی است که تا امروز هنر ایرانی در خدمت قرآن بوده است.

محمد انشایی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران  در خصوص کیفیت حضور هنرمندان صنایع دستی  این استان در نمایشگاه قرآن به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:امسال به دلیل افزایش قیمت غرفه‌های نمایشگاه قرآن، صنعتگران ما نتوانستند استقبال چندانی از این نمایشگاه بکنند البته برخی از افراد به صورت خودجوش با مسئولان این نمایشگاه قرارداد بستند و از طرف ما به نمایشگاه قرآن معرفی نشدند.

انشایی ادامه داد:امسال در نمایشگاه قرآن فضای خاصی به صنایع دستی اختصاص داده نشده بود و به همین دلیل هنرمندانی که به صورت خودجوش در این نمایشگاه شرکت کردند در فضای آن پراکنده بودند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار