مدیر کل زندان های همدان گفت: در برنامه ریزی رفاهی باید توجه ویژه به حفظ کرامت انسانی و حرمت کارکنان داشته باشیم.

 تاکید مدیرکل زندان های همدان بر ضرورت ایجاد رفاه کارکنانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،پژمان پروین، مدیر کل زندان های همدان  درجلسه شورای رفاهی کارکنان اداره کل زندان های استان با اشاره بر ضرروت ایجاد رفاه کارکنان افزود: در برنامه ریزی رفاهی باید توجه ویژه به حفظ کرامت انسانی و حرمت کارکنان داشته باشیم تا محیطی سالم تر فراهم نماییم.

وی رضایت و سلامت روان کارکنان را مورد تاکید قرار داد وخاطرنشان کرد: این موضوع موجب ارتباطات مناسب تر و معقولانه تر آنان با ارباب رجوع می شود و بازخورد مثبت آن برای سازمان خواهد بود.

پروین بیان کرد: به طورحتم ارائه خدمات رفاهی در ایجاد   انگیزه و رضایت کارمندان در جلب رضایت ارباب رجوع تاثیر دارد و این مهم در سلامت اداری و سرعت کارها تاثیر به سزایی دارد.

وی اظهار داشت: تعاونی های متشکله از قبیل اعتبار ،بیمه تکمیلی ،مصرف و مسکن جلسات مستمر تشکیل و نسبت به ارائه خدمات مطلوب تر به کارکنان و اعضا ء اقدام نمایند .

مدیرکل زندان های همدان ادامه داد : اقدامات مطلوبی را در زمینه ارائه خدمات رفاهی برای رفع نیازهای کارکنان و خانواده های آنها در دستور کار خود قرار خواهیم داد تا زمینه های خدمت برای کارکنان بیش از پیش فراهم گردد.

انتهای پیام/ج

 تاکید مدیرکل زندان های همدان بر ضرورت ایجاد رفاه کارکنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.