محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس تهران گفت: طبق نظر شورای تمکین، ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه نقش جهان متعلق به سپاهان، ۳۰ درصد پرسپولیس و ۲۰ درصد نیز خالی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس تهران در خصوص سهمیه بندی سکو‌های ورزشگاه نقش جهان در بازی نیمه نهایی جام حذفی میان تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان گفت: جلسه‌ای پیرامون این موضوع عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با شورای تامین برگزار کردند، خروجی‌های نیز داشت که عرب درخواست‌های خود را مبنی بر سهمیه بندی سکو‌ها به صورت ۵۰، ۵۰ مطرح کرد تا از حق پرسپولیس دفاع کند.

وی افزود: اما شورای تامین در اینباره عنوان کرد حتما باید شرایط خاصی تعیین گردد. این شرایط خاص به این گونه است که ۵۰ درصد ورزشگاه نقش جهان متعلق به سپاهان، ۳۰ درصد پرسپولیس خواهد بود و ۲۰ درصد ورزشگاه به سبب رعایت مسائل امنیتی، خالی است.

خلیلی در انتها گفت: خوشبختانه پرسپولیس همواره به قوانین احترام گذاشته و به فیر پلی در بازی‌های داخلی و خارجی تمکین کرده است. برای ایجاد آرامش و حفظ سلامت جسمی هواداران به برخی قوانین جدید تن می‌دهیم. امیدوارم قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی کشور را مانند هت تریک قهرمانی مان در لیگ برتر، جشن بگیریم.


بیشتر بخوانید:

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار مقابل سپاهان برگزار شد

تجهیز ورزشگاه نقش جهان به دوربین‌های مدار بسته

مدیرعامل پرسپولیس وارد اصفهان شد


انتهای پیام/

اظهارات خلیلی در مورد سهمیه بندی سکوها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مانی متوفّی
۱۴:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
واقعا تأسف آورین .....واقعا
آخرین اخبار