دالوندی گفت: جامعه پزشکی همگام با مردم در راه پیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و این کار به نوعی دشمن‌شناسی است.

قدس سمبل وحدت بین مسلمین جهان/ شرکت در راه پیمایی روز قدس تو‌دهنی بزرگی به صهیونیست و آمریکای جهان خوار استاصغر دالوندی رئیس سازمان نظام پرستاری کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: راه‌پیمایی روز قدس بر اساس دستور و پیام رهبر فقید انقلاب حضرت‌امام‌خمینی (ره) پایه‌گذاری شده است و این موضوع نشان دهنده دشمن‌شناسی معمار کبیر انقلاب است.
 
وی ادامه داد: تصمیم هوشمندانه حضرت امام خمینی در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس باعث شده است که پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن‌شناسی مردم تقویت شود و این دشمن‌شناسی همچنان در بین نسل جوان ادامه دارد.
 
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر موضوع بصیرت تاکید دارند، افزود: امروزه دشمن‌شناسی یکی از مهمترین موضوعات در بین مردم و به خصوص قشر فرهیخته و جوانان است و بصیرت باعث می‌شود عموم جامعه دشمن واقعی خود را بشناسند و برای ایستادگی در برابر آن آمادگی کامل در تمام زمینه‌ها داشته باشند.

رئیس سازمان نظام پرستاری کشور تاکید کرد: جامعه پزشکی همراه و همگام با مردم روزه‌دار در راه پیمایی روز قدس شرکت می‌کنند، زیرا این کار را به نوعی دشمن‌شناسی تلقی می‌کند.

دالوندی ادامه داد: تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی باید در اختیار کشور‌های جهان قرار بگیرد که متاسفانه دشمنان انقلاب اسلامی و به خصوص آمریکای جهان‌خوار مانع از ورود برخی تجهیزات پزشکی و مواد اولیه دارویی به کشور می‌شوند و این مسئله باعث بروز مشکلاتی برای مردم عزیز کشورمان شده است.

ممانعت از ورود تجهیزات دارویی به کشور جنایتی بزرگ است

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها و سردمداران آن‌ها یعنی آمریکا مانع ورود تجهیزات دارویی و مواد اولیه دارویی به کشور می‌شود و این مسئله به نوعی جنایتی بزرگ است.

رئیس سازمان نظام پرستاری کشور ادامه داد: شرکت در راهپیمایی روز قدس به نوعی سیلی به دشمنان انقلاب و استکبار جهانی است و معتقدم قدس شریف سمبلی برای وحدت بین مسلمانان محسوب می‌شود و به عنوان قبله اولیه مسلمانان جهان است.

دالوندی یادآوری کرد: در چنین شرایطی شرکت در راه پیمایی روز قدس بسیار مهم و حیاتی است و همه مردم باید حضوری فعال در راه‌پیمایی‌روز‌قدس داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار