رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت ۱۸ میلیارد تومان وام به دانشگاه‌ها بابت تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجویی خبر داد.

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان وام به دانشگاه‌ها بابت تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجوییناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از واریز بیش از ۱۸ میلیارد ریال به حساب دانشگاه‌ها به منظور تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: دانشگاه‌ها و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند با کمک این وام که از سوی صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می‌شود،  نسبت به تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجویی اقدام کنند.

وی افزود: این مبلغ بر مبنای وسعت خوابگاه‌ها و میزان اجاره بهای آنها بین دانشگاه‌های مختلف توزیع می‌شود تا دانشگاه‌ها مقدمات کار را فراهم کنند؛ با پرداخت کمک‌های صندوق رفاه دانشجویان، با فرا رسیدن فصل تابستان و تخلیه سرا‌های دانشجویی تلاش‌های زیادی برای بهسازی و تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجویی آغاز می‌شود.

شرایط اسکان برای دانشجوها فراهم خواهد شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان  با اشاره به اینکه اولویت دانشگاه‌هایی که درصد تحقق وصول اجاره بهای سرا‌های دانشجویی آن‌ها حداقل ۸۰ درصد است، گفت: در تلاش هستیم با همکاری دانشگاه‌ها و با فراهم ساختن فرصت مناسب، شرایط اسکان مطلوب را برای دانشجویان در نیمسال آینده فراهم کنیم.

وام‌های دانشجویی در انتظار تصمیم هیئت امنا

وی درباره پرداخت وام به دانشجویان در نیم سال دوم، یادآوری کرد: وام‌های دانشجویی بر مبنای تصمیم هیئت امنا پرداخت می‌شود، هر ساله جلسه هیئت امنا در اواسط تابستان برگزار می‌شود تا برای پرداخت وام‌های مختلف تصمیم گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار