خبر گم شدن «آیناز» در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد و تا مدتی، رسانه‌ها و مطبوعات پیگیر یافتن این دختربچه ۸ ساله و بازگشت او به آغوش گرم خانواده بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  ۸ آبان سال ۹۷ روزی بود که خبر گم‌شدن «آیناز» در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد و تا مدتی، رسانه‌ها و مطبوعات پیگیر یافتن این دختربچه ۸ ساله و بازگشت او به آغوش گرم خانواده بودند و لحظه‌ای این خبر از اذهان پاک نمی‌شد و تا مدت‌ها تیتر یک رسانه‌ها بود.

با آغاز فصل زمستان کم کم اخبار داغ رو به سردی گرایید و اخبار دیگری جایگزین مفقود شدن این دختربچه شد، به‌طوری که نوروز ۹۸ خانواده آیناز، سال را بدون او آغاز کردند بدون اینکه حتی نشانی از او داشته باشند.

طی آخرین پیگیری‌ها، پلیس به هیچ نشانه و سرنخی دست نیافته بود و ما عاجز از انتشار خبری امیدوارکننده بودیم و همچنان در انتظار به سر می‌بردیم و اینک که حدود ۸ ماه از گم‌شدن آیناز می‎‌گذرد، هنوز هم خبری از او نیست. با این حال باید اندیشید آیا پس از گذشت ۸ ماه امیدی به بازگشت آیناز و یافتن او هست یا نه؟

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای یافتن آیناز پس از گذشت ۸ ماه همچنان ادامه دارد، گفت: برخی پرونده‌های این چنینی حتی برای چند سال هم به طول انجامیده است.

سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: برخی از پرونده‌ها امکان دارد چند سال به طول بینجامد و شاید پرونده آیناز یکی از این پرونده‌ها باشد که نیازمند زمان طولانی است.

وی ادامه داد: متأسفانه برخلاف تلاش‌های فراوان پلیس آگاهی تاکنون هیچ سرنخی از این دختربچه ۸ ساله نیافته‌ایم و تا زمان یافتن نشانه‌ای از او نمی‌توان علت مفقود شدن آن را حادثه یا آدم‌ربایی اعلام کرد.

زارعی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و مطبوعات می‌توانند کمک به پلیس آگاهی را جایگزین انتشار اخبار کذب کنند چراکه اخبار کذب موجب تشویش اذهان می‌شود

وی در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه‌ها خبر از یافتن سرنخی از آیناز منتشر کرده‌اند، صحت دارد یا نه؟ عنوان کرد: این خبر کذب است و صحت ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان هشدار داد: در صورت انتشار اخبار کذب توسط هر رسانه که به نقل از عوامل پلیس آگاهی باشد، اعلام شکایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

صحبت های  رئیس پلیس آگاهی استان همدان  درباره سرنوشت آیناز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
چرا این طور بچه دزدی زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
انشااله پیدا میشه خیلی سخته انتظار