نماز عيد فطر و استقبال از مسافران تعطيلات عيد فطر برگزار می شود.

آمادگی همدان جهت برگزاری باشکوه نماز عيد فطربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهردار همدان با اشاره به اقدامات  شهرداری همدان برای برگزاری باشکوه نماز عيد سعيد فطر در تپه مصلی گفت: خط‌ کشی خيابان‌های منتهی به جايگاه نماز، رنگ آميزی جدول‌ها و حفاظ‌های موجود در مسير مصلی، نصب و گل آرايی طاق نصرت و گل آرايی جلوی محراب و جايگاه و مسير مصلی در محل برگزاری نماز در حال انجام است.

وی افزود: دین اسلام دین وحدت و یکپارچگی است و خداوند نخستین روز بعد از ماه رمضان را عید قرار داده است و حضور مسلمانان و وحدت آنان  در نماز باشکوه است.

وی به خدمات رسانی برای رفاه حال نمازگزاران در عید فطر اشاره کرد و گفت:   پاک سازی، جمع آوري نخاله، رفع نواقص جزيی، راه‌اندازی سرويس‌های بهداشتی، لکه گيری مسيرهای منتهی به مصلی و اقدامات لازم برای جايگاه سخنرانی، تهيه و توزيع کيسه‌هاي کفش، توزيع بروشور و نقشه مسير تاکسی ها و اتوبوس‌ها جهت انتقال نمازگزاران، چاپ و نصب بنر تبريک عيد در مصلی، تهيه و توزيع بسته‌های پذيرایی در ايستگاه‌های صلواتی از دیگربرنامه ها برای روزعید فطر در همدان است .

 علی ضمیر در ادامه گفت: معاونت اتوبوسرانی و تاکسيرانی نيز به صورت رايگان نمازگزاران را در مسیر رفت به مصلی و برگشت جابجا خواهد کرد  همچنين در همين راستا ۵۰ دستگاه ون هم در معابر اطراف مصلی به مردم خدمات رسانی می کنند.

 معاون خدمات شهری شهردار همدان با بيان اينکه نيروهای سازمان آتش‌نشانی نيز در اطراف مصلی با درنظر گرفتن تمامی نکات ايمنی در روز عيد سعيد فطر خدمات‌رسانی خواهند کرد، افزود: سازمان آتش‌نشانی با تجهيزات و ماشين‌آلات آتش‌نشانی در نقاط تعيين شده مستقر خواهند شد .

انتهای پیام/ج

آمادگی همدان برای برگزاری باشکوه نماز عيد فطر

برچسب ها: شهرداری ، عیدفطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.