رئیس هیات افتاء اهل سنت استان بوشهر گفت: روز قدس روزی برای نشان دادن وحدت تمام مسلمین و نماد وحدت و نقطه عزت و کرامت جهان اسلام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شیخ خلیل افرا رئیس هیات افتاء اهل سنت استان بوشهر و عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در آستانه روزجهانی قدس در پیامی این روز را نماد وحدت و نقطه عزت و کرامت جهان اسلام نامید و عنوان کرد: روز قدس، روزی است برای نشان دادن وحدت تمام مسلمین در برابر ابرقدرت‌های جهانی که مخالف اسلام و ارزش‌های دینی هستند و آغازی برای ترقی حکومت‌های اسلامی و از میان برداشته شدن عاملان تفرقه میان مسلمین است.

وی در ادامه این پیام گرامیداشت روز جهانی قدس را در میان امت اسلام ضروری دانسته و آورده است: روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها و آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب هشدار داد  دست از اذیت و آزار مستضعفین بردارند.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با اشاره به تلاش رژیم غاصب قدس با حمایت آمریکای جنایتکار برای ایجاد اختلاف و کمرنگ کردن روز جهانی قدس، بیان کرده است: امسال اهمیت روز قدس بیشتر از سال‌های گذشته است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

شیخ افرا از همه ملت ایران به‌ویژه مردم استان بوشهر اعم از شیعه و اهل سنت دعوت کرد با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی شوند.

انتهای پیام/ک

دعوت رئیس هیات افتاء اهل سنت  برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.