ماجرای پیامکی همسر نجفی قبل از مرگ به برادرش داد/مادر میترا استاد: از خون دخترم نمی‌گذرم؛ پسر مقتول:مادرم به این علت با همسرش درگیر شد!شهردار اسبق پایتخت ۱۰ ساعت پس از قتل همسر دومش در برج معروف سعادت آباد با پای خود به اداره آگاهی تهران رفت و به این جنایت اعتراف کرد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه ایران در بخشی از گزارش خود نوشت،  محمد شهریاری  سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران در تحقیقات اولیه گفته است که به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است. طبق اظهارات متهم، او چندین تیر شلیک کرده است که دو تیر به همسرش برخورد کرده و یک تیر نیز به کاشی حمام برخورد کرده و پس از کمانه کردن به پای خودش اصابت کرده و او را زخمی کرده است.

ساعت ۹:۱۰ صبح سه‌شنبه ۷ خرداد صدای درگیری یک زن و مرد و به دنبال آن شلیک‌های پی در پی از خانه شماره ۲۷۰۱ در طبقه هفتم برج آرمیتا در سعادت آباد تهران خواب ساکنان را آشفته کرد. چند تن از همسایه‌ها که از شنیدن این صدای مهیب وحشت زده شده بودند به دنبال یافتن علت صدا جلوی پنجره آمدند، اما خیلی زود سرو صدا‌ها پایان یافت و کسی دیگر پیگیر ماجرا نشد تا این‌که دو ساعت بعد به ناگاه صدای فریاد‌های زنی جوان بار دیگر فضای ساختمان را ملتهب کرد. زن ۴۰ ساله با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک می‌خواست و از وقوع جنایتی هولناک خبر می‌داد.


بیشتر بخوانید:

سیر تا پیاز ازدواجی که با ضرب گلوله به پایان رسید/ از حرف‌های محبت‌آمیز خانم استاد تا پاسخ آقای نجفی با اسلحه!

لحظاتی از بازیگری همسر محمدعلی نجفی که دیروز به قتل رسید + فیلم


دقایقی بعد تیم جنایی پایتخت به سرپرستی محمد شهریاری رئیس دادسرای جنایی تهران و بازپرس دشتبان کشیک ویژه قتل به همراه سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول زنی ۳۶ ساله به نام «میترا استاد» همسر دوم «محمدعلی نجفی» شهردار اسبق تهران بوده که بر اثر اصابت دو گلوله به قلب و دستش به قتل رسیده است.

تحقیقات اولیه گویای آن بود که پسر ۱۳ ساله مقتول پس از مراجعه از مدرسه به خانه با جسد خونین مادرش در داخل حمام رو به رو شده است. بدین ترتیب با حضور تیم ویژه جنایی بلافاصله بررسی‌ها برای یافتن سرنخ این معمای جنایی آغاز شد.

صحبت‌های مادر مقتول

مادر میترا نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: میترا لیسانس حسابداری داشت و قبل از ازدواج با نجفی به عنوان بازیگر فعالیت می‌کرد. حتی در فیلمی به نام «باران» هم بازی کرده بود و جایزه هم گرفته بود. ۶ یا ۷ ماه قبل بود که به عقد نجفی درآمد.

پسرش همیشه به ما می‌گفت که میترا با نجفی اختلاف دارند. دخترم حتی ساعت ۴ و نیم بامداد سه‌شنبه ۷ خرداد و درست ساعاتی قبل از این‌که به قتل برسد به برادرش پیام داد که تا الآن با نجفی درگیر بوده است.

او ادامه داد: او را دلداری دادیم و گفتیم که به خاطر مهیار- پسرش- حرفی نزند. مهیار امتحان ریاضی داشت و این درگیری‌ها در روحیه او تأثیر می‌گذاشت. همسر سابق میترا مهندس است و او به خاطر مشکلات شخصی که با همسر سابقش داشت از او جدا شد. دیروز صبح مهیار هراسان تماس گرفت و خبر مرگ میترا را داد. این زن وقتی متوجه شد دامادش عامل قتل میترا بوده گفت: من از خون دخترم نمی‌گذرم و برای قاتلش قصاص می‌خواهم.

ساکنان برج چه گفتند؟

خانم جوانی که در طبقه اول برج ساکن است در مورد این حادثه گفت: حدود ساعت ۹:۳۰ صبح صدای درگیری و جر و بحث لفظی یک مرد و زن را شنیدم. بعد از آن صدای مهیبی مثل شلیک گلوله آمد، بلند شدم و پنجره پاسیو را بستم. صدا قطع شد و من هم دوباره خوابیدم. اما دو - سه ساعت بعد صدای جیغ و فریاد‌های یک زن را شنیدم و وقتی به راهرو رفتم متوجه زن جوانی شدم که با فریادهایش خبر از وقوع یک قتل می‌داد.

یکی دیگر از همسایه‌ها گفت: این خانه مدت‌ها خالی بود تا این‌که حدود ۱۰ روز قبل میترا- مقتول- و پسرش در آن ساکن شدند. تا جایی که می‌دانم هنوز وسایلشان را هم باز نکرده بودند. حدود ۹ صبح صدای شلیک چهار گلوله شنیدم و دیگر همه جا ساکت شد.

قاتل خودش را معرفی کرد

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران با اعلام خبر بازداشت نجفی، شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسرش گفت: حدود ساعت ۱۰:۳۰ موضوع به پلیس اطلاع داده شد. جسد داخل حمام یکی از اتاق خواب‌ها کشف شده و با توجه به این‌که ساختمان مجهز به دوربین مداربسته است و ورود و خروج افراد ثبت شده و همین موضوع سرنخ شناسایی و دستگیری قاتل را به ما داد.

طبق آخرین بررسی‌های پلیسی با توجه به این‌که تصاویر دوربین‌های مداربسته ساختمان خروج محمدعلی نجفی از محل قتل را ثبت کرده بود و با توجه به مدارک معتبری که در این پرونده به دست آمد دستور بازداشت وی در این پرونده به عنوان اصلی‌ترین مظنون جنایت صادر شد و محل‌های اختفای وی تحت بررسی قرار گرفت.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری شوهر مقتول ادامه داشت سرانجام حدود ۱۰ ساعت پس از این جنایت متهم با پای خود به اداره آگاهی رفت و به قتل اعتراف کرد. محمد شهریاری ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه گفته است که به دلایل اختلافات خانوادگی همسرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است. طبق اظهارات متهم، او چندین تیر شلیک کرده است که دو تیر به همسرش برخورد کرده و یک تیر نیز به کاشی حمام برخورد کرده و پس از کمانه کردن به پای خودش اصابت کرده و او را زخمی کرده است. بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران نیز ضمن تأیید این خبر گفت: متهم بزودی به دادسرا منتقل خواهد شد تا اظهارات وی را درباره انگیزه و جزئیات این جنایت خانوادگی بررسی کنیم.

کشف دست نوشته

شهریاری درباره کشف یک دست نوشته در خانه دختر نجفی گفت: در این نامه وی به قتل اعتراف و ابراز پشیمانی کرده بود. با کشف این نامه برای ما ارتکاب قتل از سوی نجفی محرز شد، اما با توجه به اینکه احتمال می‌رفت وی اقدام به خودکشی کند از افشای این موضوع خودداری کردیم.

سردار لطفی نیز با بیان اینکه اسلحه‌ای که قتل با آن رخ داده کشف شده گفت: متهم برای انجام آزمایش اعتیاد و الکل به پزشکی قانونی منتقل شده است.

تماس میترا با یک خبرنگار

خبرنگار یکی از سایت‌ها همزمان با قتل میترا مدعی شد که وی در تماس با این خبرنگار خواهان یک مصاحبه بوده و در این تماس مسائل خصوصی خود را مطرح کرد؛ این خبرنگار اظهار داشته که میترا گفته بود می‌خواهم مصاحبه‌ای کنم تا کمی از آبروی رفته‌ام بازگردد. او همچنین از وعده‌های پیش از ازدواجش گفت که مدعی بود محقق نشده است.

گفتگو با پسر مقتول

مهیار پسر ۱۳ ساله مقتول از همسر اولش به خبرنگار ما گفت: قرار بود وقتی من از مدرسه برگشتم با مادرم برای تفریح بیرون برویم. وقتی به طبقه بالا رفتم یک زن و مرد را دیدم که پشت در خانه ما ایستاده بودند و بشدت به در می‌کوبیدند پرسیدم شما چه کسی هستید که زن جوان گفت من دختر نجفی هستم و این آقا راننده پدرم است، با مادرت کار داریم.

پس از آن من هم با کلید در را باز کردم و وارد خانه شدم آن‌ها هم دنبالم آمدند همه اتاق‌ها را گشتم، اما مادرم نبود تا این‌که در حمام را باز کردم و با جسد مادرم در داخل وان و در حالی که غرق در خون بود، روبه‌رو شدم.

مهیار که از مرگ مادرش به شدت شوکه شده بود، گفت: چند روز قبل به این خانه آمدیم. این خانه متعلق به دوست نجفی بود که به مدت یک سال در اختیار ما گذاشته بود تا در آن زندگی کنیم. نجفی خیلی اخلاقش تند بود و دست بزن داشت. چندین بار قصد کتک زدن مادرم را داشت حتی یکبار خواستم مانعش شوم، اما در این درگیری انگشت دستم شکست. مادرم حدود یک سال و دو ماه قبل با نجفی در حزب آشنا شد. مادرم می‌گفت من اشتباهی روی صندلی او نشسته بودم و همین موضوع باب آشنایی ما را فراهم کرده بود. من با ازدواج آن‌ها مخالف بودم، اما چند ماه بعد هم به عقد نجفی درآمد. از وقتی به این خانه آمدیم او همیشه با ما زندگی می‌کرد، چون بیکار بود و بیشتر اوقات خانه بود.

مهیار گفت: او مجوز حمل سلاح و یک اسلحه داشت البته به ما گفته بود اسلحه را در این خانه نگه نمی‌دارد، اما مطمئنم در همین خانه نگهداری می‌کرد. وی درباره اختلاف نجفی با مادرش گفت: مادرم به خاطر مال و اموال با نجفی اختلاف داشت تا جایی که می‌دانم او همه اموالش را به نام دخترش کرده بود و مادرم سر این موضوع با او درگیری داشت.

عشق و مرگ در طبقه هفتم

آغاز آشنایی و ازدواج با زنی که دیروز در آستانه ۳۶ سالگی به قتل رسید، مسیر پرتلاطمی را برای آقای شهردار اسبق پایتخت رقم زد. مسیری که در ابتدا با چند فریم عکس خصوصی از میترا استاد و محمدعلی نجفی باعث شد تا حاشیه‌های متعددی رقم بخورد.

خبر ازدواج رسمی این دو نفر در اردیبهشت سال گذشته به صورت رسمی اعلام شد، اما باز هم خیال میترا استاد از بابت خبر‌ها و شایعات آرام نگرفت و در نهایت با یکی از سایت‌های خبری گفتگو کرد. او در این مصاحبه از نوع رابطه و شیوه آشنایی و ازدواجش با محمدعلی نجفی گفت تا بتواند فضای سنگین آن روز‌های برخی از رسانه‌ها را پاک کند. مدتی گذشت و بازهم شیطنت‌های برخی از رسانه‌ها مبنی بر این‌که نجفی به خاطر ازدواج با همسر دومش ناچار به استعفا از منصب شهرداری پایتخت شده جنجال ساز شد و محمدعلی نجفی در هنگام خروج از پست شهرداری پایتخت تنها به این بیت «خوش‌تر آن باشد که سر دلبران گفته آید در حدیث دیگران» از مولانا بسنده کرد و از شهرداری تهران رفت.

حدوداً یک سال و یک ماه از این ماجرا گذشت و دوباره ماجرای این زوج خبرساز شد. اما این بار خبر قتل او باعث شد تا او و شهردار اسبق تهران و وزیر نامدار آموزش و پرورش دوباره بر سر زبان‌ها بیفتند. اما حواشی و شایعات حول این زوج رنگ خون گرفت. صبح سه‌شنبه هفتم خردادماه صدای شلیک چند گلوله از طبقه هفتم برجی در سعادت آباد تهران پایانی بر ماجرای زوج استاد – نجفی بود. اما از همان دقایق ابتدایی انتشار اخبار در خصوص جزئیات این جنایت با تناقض‌هایی منتشر شد.

برخی خبرسازی کردند و برخی هم تنها به دنبال انتشار اخباری بودند که موثق باشد. از نام ساختمان که با عناوینی چون؛ آرتمیس، آرمیتا و «د» گرفته تا تعداد گلوله‌هایی که از ۲ آغاز شد و حتی به ۵ فشنگ هم رسید.

بعد از آن گمانه‌های بیشتر تبدیل به خبر‌های کوچک و بزرگ شد و هرکدام از رسانه‌ها خود را در جایگاه پلیس و مقام قضایی قرار دادند. شایعات بیشتر و بیشتر شد تا این‌که مقام انتظامی عنوان کرد که قاتل شناسایی و بزودی دستگیر می‌شود. در پی اظهارات این مقام مسئول افکار به سوی محمدعلی نجفی همسر مقتول رفت، اما بازهم شیطنت‌های برخی باعث شد تا علاوه بر اظهارات بی‌پایه و اساس همچون نوشتن یک نامه و فرار متهم با اتوبوس بی‌آر تی تا متواری شدن او در مخفیگاهی نامعلوم به دنبال نتیجه نهایی تحقیقات پلیس نمانند.

بازهم جریان رسانه‌ای شایعه ساز دست بردار نشدند و به تعداد افراد حاضر در صحنه قتل پرداختند و به سراغ تعداد قفل‌ها و دوربین‌های مداربسته رفتند و....

اما سرانجام در کمتر از ۱۰ ساعت محمدعلی نجفی مظنون اصلی خودش را به آگاهی پایتخت معرفی کرد و در نخستین اظهاراتش عنوان کرد که اختلافات خانوادگی علت اصلی این حادثه ناگوار بوده است و غائله عشق یک‌ساله آن‌ها به سرانجام رسید.

منبع:ایران

انتهای پیام/

مروری بر همه حواشی قتل همسر نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۶:۳۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
چرا بعضی از دوستان سریع قضاوت میکنید،خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
زن خودش ضعیف هست محمدعلی نجفی بایدمجازات وقصاص و اعدام شود. تادرسی باشدبرای دیگران
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۵۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
واقعا برای آقای نجفی متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
لعنت به شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
مکه مملکت بدون قانوننه چرااقانجفی این بدبخت روکشت شکایتش میکرد
Iran (Islamic Republic of)
پرشنگ
۱۱:۵۰ ۲۳ تير ۱۳۹۸
جونش گرفتی حالا با ابروش بازی نکن حداقل از ما درش خجالت بکش
Iran (Islamic Republic of)
میم
۲۱:۵۷ ۲۰ تير ۱۳۹۸
سلام .بنده نه قضاوت میکنم نه شماتت .خودم زن هستم .روحیه زنها رو بهتر میشناسم خیلی از زنها وقتی پول و پله ای در مرددیدن بهش نزدیک میشن نه ایکه زنش بشن زن داری کنن فقط به خاطر موقعیت و پول آقای نجفی باید خیلی مراقبت میکرد .یادمه من محصل بودم ایشون وزیر آموزش پرورش بود خدا کمکشان کنه و خانم استاد رو بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۳ تير ۱۳۹۸
من خودم زن هستم بعضی زنها شیطانن از شیطان بدترن، اگر مرد ساده باشه درجا اخفال میشه، خدا ههمونو عاقبت به خیر کنه.
Turkey
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۱ تير ۱۳۹۸
کاش قانون زن دوم رامی کشت بعد مردای که به زن اول خیانت میکنن را میکشت
Iran (Islamic Republic of)
هیچکاک
۱۸:۲۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
اصلا مطمئنید که قتلی رخ داده و کسی کشته شده!؟ شاید ....!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۰۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
دوستان عزیز و هموطن گرامی لطف کرده با قضاوت در کار مردم و کنجکاوی به جای نخواهید رسید خدا خودش بهتر میدونه که علت قتل خانم میترا استاد چی بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
F.s
۱۹:۱۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام. چرا روانشناسان یا اگاهان و افراد مطلع از ماجرا نظر نمیدند تا ملت با اطلاعات کم و ناقص نظر ندهند.... در هر صورت بایستی از ماجرا عبرت گرفت و برای مرحومه طلب مغفرت و برای بازماندگان عاقبت به خیری ارزومندم... در ضمن به نظر من همسر دوم اشکالی نداره ولی حالا اختلاف سن زیاد، مشاوره نرفتن، ملاحظه نکردن احساسات زن اول و..... مشکل و مساله میتونه ایجاد کنه... چند همسری مثل طلاق در عین حال که پیشنهاد نمیشه برای همه به هیچ وجه ولی گاهی لازمه... باید اسیب رو کم کنیم نه اینکه مطلقا حذفش کنیم نظر من......
Iran (Islamic Republic of)
انسانم آرروست
۲۳:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام
قضاوت دست خداست ما هیچ خبری از واقعیت نداریم. اما دوست دارم نظر خودم رو در مورد چند مطلب بگم
۱-مسئله چند همسری و بدتر از اون صیغه همیشه مشکلات بزرگی به همراه داشته. اولا تحقیر زن امروزیست و ثانیا بیشترین ضرر رو خود مردان میبینن اگر دقت کنن. و زنان درست و خوب که صیغه بخصوص برای مرد متاهل نمیشن.....پس تاوان سختی این مردها خواهند داد که خیلی باید مواظب باشن.
مادر ۵۰ ساله ای نوشتن حساسیت چرا ایجاد میکنیم؟!!!خیلی حرف نادرستی زدن به چند دلیل اولا خیلی از احکام الهی مربوط به دوران و زمانه خود و شرایط خاص خود است به هیچ وجهه نمیشه برای هر دوران و شرایطی تجویز کرد و بهونه حلال بودن آورد که قطعا با این بهونه ها حرام هم هست..‌دوما زن امروزی زن توسری خور دیروزی نیست که هر عملی از جانب مرد رو بپذیرد و مجبور به سکوت و حتی ادای خوش بودن زندگی رو داشته باشد.....مغزهای ما را منجمد کردن در حالیکه انسان باید عمیق تفکر کند. وقتی قوانین با دوره زمانه خود هماهنگ نباشن فاجعه می آفرینن‌
بهونه عاشق بودن هم نمیشه آورد چرا که به محض فهمیدن متاهل بودن زن یا مرد باید خود را از ورود به حریم آنها دور کرد و کارهایی که باعث علاقه میشود را انجام نداد.....و مگر اصلا عاشق شدن فقط برای زن است که با این توجیه روی زندگی زن دیگر خراب شود؟ ممکن است مردی هم بکوید عاشق خانم متاهلی شده در این مورد چرا خوب بلدیم راهکار تجویز کنیم(مثلا طلاق زن) ولی برای مورد اول زن دوم شدن مجاز می شود؟
۲- به نظرم اگر میترا مقصر و فریبکار بود نجفی ده ها برابر بدتر بود چون چرا باید خودکشی میکرد؟چرا راه جدایی برای همچین مردی باید بن بست باشد؟ چرا خود میترا ۳ بار قصد خودکشی داشته و....اینها نشان از به دام افتادن میترا در ماجرایی میدهد...‌شاید وعده وعیدهای دروغی بهش داده بود و اونو خام کرده بود..‌.شاید به زور اونو زن خودش کرده بود و..‌‌‌البته همانطور که گفتم نمیشه قضاوت کرد اینها حدسیات می باشد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۲۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
بنظر من اقای نجفی چطور دلش میامد سر زن اول که شخصییت ازش میباره زن بگیره و بیاید با همسن دخترش ازدواج کنند آه زن اولی گرفتش چون ابروی زن اولی رفته پس ببینید خدا چقدر بزرگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
دکتر نجفی انسان سنگدلی نیست، ایشان سال ها پیش 100میلیون جمع آوری کرد و دختر جوانی را از قصاص
نجات داد.
خدایا کمکش کن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
دیگه وقتی پسر مقتول که خودش با اونا زندگی می‌کرده به صراحت اعلام میکنه تمام مشکلات و درگیری‌های اونا بخاطر مال و اموال بوده که نجفی بنام دخترش کرده و اینکه خود مقتول قبل از اینکه به قتل برسه گفته به خواسته خودش از این ازدواج نرسیده واضح معلوم که فقط به فقط بخاطر پول و مال و اموال بوده و تأسف که اینگونه ازدواجها در جامعه زیاد شده و هرروز هم بیشتر میشه و در نهایت درگیری و طلاق و ناهنجاری‌های شدید اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ستايش
۰۲:۳۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
عشق خيلي شيرينه وربطي به زن داشتن يا نداشتن طرف نداره فقط خانما أنصاف رو رعايت كنن وحرمت زن اول رو داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
عاقبت زن دوم گرفتن همين لست .
Iran (Islamic Republic of)
دهقانی
۲۳:۴۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
کسی که با این همه اختلاف سنی با یک زن جوان حالا شاید توی شرایطی خوبی نبود یا بود یا یک نفر میخواست در زندگی ایش باشی این آقا هم شرایط خوب دید واز دریای گلا لود ماهی گرفت وبه اصطحا شرایط را ݐذیرفت پس مقصر خود آقا بوده بچه نبود که این خانم گولش زده باشی پس هم این مقصر این خانم را وارد زندگیش کرد وگرنه بزور نبودحالا ۵۰ پنجاه شدن همین مردها از گناه نمیخواهیم و بی پناه دیدیم بهانه می کنن ودردسر را به خانواده هم خودشو وهم طرف مقابل راه میدن اینم نتیجه انشالله قانون درست قضاوت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
قطعابعضی ازما پدربزرگ هایی داشتیم وداریم که دوزنه حتی سه زنه بودندوهستند بااینکه درآن دوره وضعیت مالی آنچنانی نداشتند ولی زنها درکنارهم با خوشی وبدون ناراحتی زندگی کردند وحتی هوای همدیگه رو داشتند وبچه هاکنارهم بزرگ میشدند چنانچه الان خواهربرادرهای ناتنی بیشتراحترام همدیگه رو دارند بنابراین این حساسیت برای چی هست که عنوان میکنید که هیچ زنی راضی به این امرنمیشه وبرای حفظ آبرو وغرور قبول میکنه چرا اینقدرموضوع راپیچیده میکنید وسخت. همین حساسیتهای غیرمنطقی باعث میشه که سرانجام تلخ داشته باشه ..درجواب شما عنوان میکنم که بنده یک زن ۵۰ ساله هستم که مشکلی هم بااین قضیه ندارم وبارها هم ازهمسرم خواستم که درحدشرع وعرف وحدتوان مالی وبرقراری عدل،نیازی داشت اقدام کنه ..شماباحساسیتهای نابجاحلال خداراحرام میکنید که باعث میشید مخفیانه ویا فعل حرام انجام بشه ..
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
بنظرتون کسی که میادچترشوبازمیکنه روزندگی یکی دیگه عاقبتش چی بایدباشه؟خوش وخرم زندگی کنه؟ابدأاین اتفاق نمی افته..این خانم تاوان کارزشتشوبه این شکل پس داد..آبروی آقای نجفی وحسن شهرتش بااومدن این آدم توزندگیش به بادرفت
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۱۷:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
یه مقام مملکت باید حالیش باشه این همه اختلاف سنی خودش جای سواله و حرکت نجفی هوسرانی بیش نبود.
Iran (Islamic Republic of)
سرور
۱۴:۲۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
آقای نجفی انسان درست و شریفی بود من دهه شصتی هستم یادمه اون موقع ها تنبیه بدنی در مدارس بیداد میکرد که این مرد نجیب تونست جلوی اینکار وحشتناک رو بگیره ؛ باور کنید آقای نجفی رو از زندگیش بیزار کرده این خانم ؛ وگرنه اون بنده خدا مال این حرفها نبود . بد شانسی آورد بیچاره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۳:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
آره مادر جان رضایت نده پولی رو که دخترت به طمعش ازدواج کرده بود از نجفی بگیر پول گفته دیگه
Iran (Islamic Republic of)
خرداد
۲۰:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
قصاص
Iran (Islamic Republic of)
کاج
۱۷:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
اگه اینخانم استاد خوب بود از همسراولش جدا نمیشد وبایه مردی که همسن پدرشه ازدواج نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
بسه دیگه کار وزندگیتون شده قضاوت مواظب زندگی خودمون باشیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۹:۴۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
خدایا ما را از زن و زن دوم و سوم نجات بده
Turkey
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
انشااله خداوند به همه ما صبر بده بتونیم از سختیها عبور کنیم .....واینکه هر قضاوتی برای این دو خانواده در پایان صورت می دهند خداوند در هر دو دنیا همان طور برای عزیزانشون قضاوت کنه.....
Iran (Islamic Republic of)
سیوا
۱۳:۰۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
فقط قصاص قصاص قصاص
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
fatemeh
۱۲:۱۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
در پس این قتل چه ماجرایی هست الله اعلم و قاعدتا هیچ وقت برملا نخواهد شد، اینکه نجفی ادم خوبی بوده یا ادم بدی و همینطور همسرش بازم الله اعلم ولی در هر حال بنا به گفته های خودش به نظر من هیچ دلیل قانع کننده ای وجود نداره که خون یه ادم ریخته بشه ، امیدوارم عدالت به بهترین نحو احسن اجرا بشه و حقی پایمال نشه، خدا عاقبت همه ما رو ختم بخیر کنه، الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
آیلین
۰۷:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
آشنایی که ازش طرفداری می کنن احتمالا خانواده اوهستن ورگر نه همه گفتن فقط قصاص .حداقل می گذاشت که پسرش به گه چیکار کرده واقعا براش متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۲۲:۱۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
مادرش نباید رضایت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
ای کاش به احترام وزارتشون در اموزش وپرورش اقای دکتر صبر می کردن امتحانات پسر میترا استاد تمام بشه(هر چند خودش هم هیچ ملاحظه پسر گلشو نکرد) و بعد اینکارو انجام می دادن و هم ای کاش مدارس غیر انتفاعی رو ایشون تو مملکت راه ننداخته بودن تا همه بچه ها از امکانات مساوی تری برخوردار بودن.
Netherlands
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
فقط قصاص
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۷:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
هر آدمی ممکنه اشتباهات بزرگی کنه اما امان از روزی که بزرگان خبط کنن اونوقته که هر کوچکی که از جلوت رد میشه یک سنگی بهت پرت میکنه، سعی کنیم در این روزگار سخت زندگی خودمون رو درست کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
اگه قانون باشه نجفی هرکی هست واسه خودشه باید تاوان بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
خدا صبر به خانوادش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
با این داستان سرایی ها ما رو به مسخره گرفته اند
اولا میترا استاد با اون زیبایی و استعدادهایی که داشت حتما میتونست یه شوهر جوان و خوب و پولدار هم پیدا کنه و عاقبت بخیر بشه
اما نجفی سر راهش سبز شده و او رو خام حرفها و وعده های خودش کرده

دوم خون یک زن بیگناه ریخته شده ولی سیاسیون دارن به مقتول تهمت میزنن و از قاتل دفاع میکنن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
بیچاره پسر ۱۳ساله میترا،،این هم توامتحانات خردادماه
Iran (Islamic Republic of)
سارینا
۱۰:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام،به نظرمن کارنجفی اشتیاه بوده که زن ودخترش راول کرده رفته عاشق یه زن جوان شده ،،که البته بعضی مردهای ایرانی تابه قول معروف شلوارشون دوتامیشه یادزن گرفتن می افتن مثل همین آقای نجفی،و....ودوم کاراین خانم دیگه بدترکه خودش راروسر ،یه زن دیگه خراب کرده ،،چراواقعا بعضی زنهای ایرانی اینقدربی وجدان شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
قصاص
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۷:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
وای به حال این خانواده بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۲:۵۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
هر زنی حق.و حقوقی دارد اگر سرمایه کافی داشت باید برای اینده.اواموالی رادرنظر میگرفت.بنظرمن مقصراصلی تحریک به قتل دختر نجفی است .به 3دلیل1اموال نجفی بنام دختر2نامه نجفی به دختر3حاضرشدن دخترنجفی درساختمان مقتول.....وپسرمقتول حرفهایی زده که قابل تامل.....ازشکل جریان چنین برمی اید نجفی بازی خورده یامجبور به پیشمرگ شده خدا میداند انشاالله حقیقت هرچه هست برملا گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
همیشه دعا کنیم آخر عاقبتمون خدا به خیر بگذرونه اینم عاقبت نجفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشنان
۰۲:۴۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
من ازخانواده ی میترا استاد خواهش میکنم به هیچ عنوان رضایت ندهند فقط قصاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
فقط قصاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
همسراول آقای نجفی کارشناس ارشدمشاوره تربیتی هستند ایشون درمصاحبه شون گفتند ۴۲سال باآقای نجفی زندگی کردند ودراین مدت هیچ بی احترامی ازهمسرشون ندیدن وهمدیگه رو دوست داشتند خوب بهترنبود ایشون هم برای حل اختلاف این زن وشوهر میانجی گری میکردند تا کاربه جاهای باریک ودرنهایت قتل نکشه به نظرم بایدآقای نجفی را کمک میکردند به هرحال هرزنی اوایل ازدواج شدیدا وابسته به همسرشه ومیخواد بیشتراوقات درکنارش باشه واین حق طبیعیه. .همسراول ۴۲سال دربهترین شرایط با آقای نجفی زندگی کردند بنابراین می تونستند این راه را برای خانم جوانی که سن دخترشون را دارند کاملا وبارضایت کامل باز کنند تااین مرحله طی میشد وزندگی اونها به غلتک می افتادوازاون آب وتاب کم میشد..نه اینکه کاربه جایی برسه که کاسه چه کنم بدست بگیرند..خانم استاد زن ومادرجوانی بودند که تنها جرمشون عشق وعلاقه بیش ازحد به همسرشون بوده .درسته که مرگ حق هست ولی قطعا این خانم دراین سن آرزوهای زیادی داشته که باحسرت به دل خاک سپرد ..خداوند رحمتشون کنه ..به گفته پیامبربزرگوارمون بهشت زیرپای مادران است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
مطمئنا شما زن نیستی که شرایط یک زن رودرک نمیکنی. خانم اول نجفی فقط برا اینکه آبروش حفظ بشه و غرورش نشکنه این حرفو زده وگرنه کدوم زنی که شوهرشو دوست داشته باشه راضی به اینکاره
Iran (Islamic Republic of)
مینو
۰۸:۱۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
شما خیلی باحالی
Iran (Islamic Republic of)
س س
۰۰:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
کاش منم زن برادر که زندگی ما رو خراب کرد رو.با اسلحه هلاک کنم افسوس اسلحه ندارم خدا نابودش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
به نظرم قضاوت نکیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
متاسفانه الان انسان کشتن و گربه کشتن مثل هم شده واسه بعضیها ،همین مهاباد هم دختر هفده ساله به ضرف گلوله باباش کشته شد و بیست روز قبل هم یه آقای مهابادی جان دو نفر را گرفت ،امیدکارم خانواده هاشون بتونن از خون عزیزانشون نگذرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
فقط قصاص
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
به نظر من اولا قانون و قوه قضائیه باید مثل بقیه ها به پرونده رسیدگی کند و طبق قانون و مجازات قاتل را انجام بدهد مجازات واقعی برای قاتل
دوم اگر اثبات شد که این خانم با هدف و فقط به خاطر اخاذی و باج خواهی وارد زندگی نجفی شد اعلم و هیچگونه دیه به بازماندگان ندهند تا درس عبرتی برای دیگران باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
گل گفتی باید همینطور باشه نجفی قاتل حرفه ای نبود به نظرم نباید قتل عمد و غیر عمد را در اولویت گذاشت انگیزه هم باید معلوم بشه که اصلا این ازدواج بخاطر پول بود یا عشق چرا در طول یکسال نجفی 68 ساله یکدفعه قاتل میشه پسر مقتوله در ابتدا گفت دعوا سر مال بوده بعد مجبورش کردند دیگر این را نگوید به نظرم باید قانون را کمی اصلاح کرد وگرنه نجفی کجا و امثال خفاش شب کجا.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
با سلام واقعا چیزی که در اظهار نظرها اصلا ندیدم درسته که ایشون شاید خیلی تحت فشار عصبی بودند به هر دلیلی ,,,ولی از قدیم گفتن طلا که پاکه پاکه چه منتش به خاکه اگر واقعا ترس اقای نجفی از افشاگری و مصاحبه خانمش بود چرا باید میترسیدن ,,,کمی تامل کنیم,,,چراانسان مومنی نتونه خودش را کنترل کنه و مرتکب چنین گناه بزرگی بشه,,,,انسانهای ضعیف معمولا از حرفهای دیگران میترسن و گر نه انسانهای قوی از خودشون مطمین هستن و از هیچ کس جز خداوند ,,ترسی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
همه شجاع نیستند که بگویند طلا که پاکه چه منتش به خاکه و من نمیترسم.بنابراین همه افراد جامعه را نمی شود در این فرمول گنجاند حکم علمی براش صادر کرد.اگر فرمایش شما صحیح هم باشد باز این استدلال ناقص است و همه را شامل نمی شود.جز ایجاد شبهه و تردید اثری ندارد.فقط می توان گفت نجفی امد جلوی ابروریزی را بگیرد بدتر شد و قاتل از آب در امد و باید از ان زن دوری میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
شایدربطی به موضوع نداشته باشه ولی بانمایش این فیلمهای سریالی ماه رمضان که همش قتل وانتقام وشکست عشقی واختلافات خانوادگی وکینه ورزی رو نشون میده ما خانواده ها به اندازه کافی خودمون مشکلاتی داریم که سعی میکنیم با گذشت چشم پوشی کنیم ولی بادیدن این فیلمها داغ دلمون تازه میشه ودوست داریم شخصیت پردازی کنیم ..به نظرم نمایش اینگونه فیلمها به اختلافات خانوادگی مردم دامن میزنه مخصوصا درماه رمضان وروزهای بلندی که بایدگشنگی وتشنگی بکشیم واعصابها به اندازه کافی درگیر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
به نظر من حتی اگه مشکل از میترا بود نجفی نباید اون رو می کشت ولی خب مسلما چیز الکی نبوده آخه مرد الکی زنشو نمیکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
من‌ خودم یک زن خانه دارمعمولی هستم که همسرم چندین مرتبه با زنان مختلف به من خیانت کرده دنیا روی سرم خراب شدن من فقط به همسر اول آقای نجفی دلم میسوزه چون آدم مثل مرده ی متحرک میشه چون من هم بعداز سی وهست سال زندگی مشترک خیانت دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
زن دومش ریگی به کفش داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
اره
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۱۳:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
خدامارایک لحظه به خود وانگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ااحمدی
۱۳:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
اقای نجفی نباید شخصیت خانم اولش رازيرپا
ميگذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
زن تو مخش رفته نجفی ذیگه از خود بی خود شده به نظر من پنجاه پنجاه است،چون در ابتدا چشم به مال او دوخته بود
Germany
علی
۰۹:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
خدا به دادمون برس
Netherlands
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
فقط قصاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
خدایاآبروی آبروداران را حفظ کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
ببینید وقتی وارد زندگی یه زن دیگه میشی و شوهرش رو میدزدی وقتی یه خونه رو خراب میکنی تا خونه خودت رو آباد کنی وقتی به یه پدر اجازه نمیدی حتی بره دختر خودش رو ببینه و بگی اگر رفت و آمد کنی اسید میپاشم بهشون ؟ نمیدونی کاسه صبر این آدمی که از نخبه های این کشوره انسان به این آرومی شاید روزی لبریز بشه ، واقعا عجب صبری خدا دارد واقعا با دیدن این ماجراها آدم دلش میخواد بره مریخ زندگی کنه تا حتی اینچیزا رو نبینه و نشنوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
احسنت ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
واااااقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
انسان با تقوی موقع تصمیم گیری عقلش را بکار می۱گیرد واحساسات را کنار میگذارد وعاقلانه تثمیممیگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
زن دوم نباید میگرفت واقعا این کار مردا نابخشودنیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
اختلاف سنی خیلی زیاد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
پدر میترا استاد جوانتر از نجفی است زن بی عقلیی بوده بااون ازداوج کرده حالا هرچه هست گذشت
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۰۲:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
خدا به ما رحم کند . خدایا به ما رحم کن .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
زیبا
۰۱:۴۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
من که اصلا دلم برای زنه نسوخت زنی که با گستاخی تمام افتخار میکرد زندگی یه زن دیگه رو خراب کرده بعد میاد تو زندگی یکی به هر دلیلی میخواد ازش باج بگیره و حق السکوت ادمه اصلا؟؟!البته قتل حقش نبود،چون گناه وحشتناکیه .
خودتون همسرتون نقصی رو تو زندگیتون ببینه بخواد به عالم وادم بگه خصوصا بخواد باج بگیره و بخواین طلاقش بدین و طرف نخواد،چکار میکنین؟
قتل در شان اقای نجفی نبود ولی شما وقتی تو شرایطش قرار بگیرین خیلی با شخصیت رفتار میکنین؟
Iran (Islamic Republic of)
م.پ
۰۱:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات. بنظرم هر کدام از ما انسانها در زندگی شخصی خودمون کلی مشغله داریم که بهتره حواسمون به زندگی خودمون باشه. هر کسی چه مشهور چه غیر مشهور میتونه اشتباه کنه، ما هم استثناء نیستیم. سعی کنیم باعث ارامش دوستان، جو جامعه باشیم. زخم زبان زدن ممنوع. شماتت ممنوع. قضاوت ممنوع. دوستان و هموطنان عزیز درباره هیچ کس قضاوت نکنیم. تا درباره ما قضاوت نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
با کمال تاسف اولا چرا باید اسلحه حمل کند پس قصد کشتن همسرش را داشته ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
لطفا قضاوت ممنوع
فقط خداوند به همه چیز آگاه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
لطفا قضاوت ممنوع
Iran (Islamic Republic of)
ستايش
۲۳:۵۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
بنظر من خانم ميترا استاد هيچوقت عاشق آقاي نجفي نبودن زيادن زنهايي كه بخاطر قدرت وپول وپيشرفتشون به مردهاي دولتي وبا نفوذ نزديك ميشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
نجفی چرا دروغ میگه چند بار پیشنهاد طلاق دادم راضی نشد! حق طلاق که با مرد هر وقت اراده کنه میتونه طلاق بده مهریه بالا هم که قانون ۱۱۴ حساب میکنه و قسطی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
اگر زنه تهدید کنه که اگر طلاقم بدی یه بلایی سر خانوادت میارم؛ دیگه اونوقت نمیتونه طلاق بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
به نظر من نجفی ۵۰ درصد مقصر چرا کسی که زن و بچه داره و ۴۷ سال زندگی مشترک داشته بره دنبال زن دوم
اون خانم هم ۵۰ درصد چرا وارد یه زندگی متاهل شدی و خونه ای خراب کردی هر کدوم تاوان کارشون پس دادننجفی با قاتل شدن و بی آبرویی اون خانم هم با مرگش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
کسایی که به اندازه این آقا نا امید از زندگی شدن،یا خدا رو فراموش کردن بهتره که خودشون رو بکشند یا اینکه طلاق بدن،طلاق که نیاز به اجازه زن نداره،بهر دلیلی حق نداشت جان یک مادر،یک زن جوان رو ازش بگیره،پشیمون بود وخجالت زده،خودشو نابود میکرد نه زن بدبخت رو، دشمن عتقل به از دوست نادان هست
Iran (Islamic Republic of)
خسروی
۲۲:۵۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
این اتفاقا برا هر کسی ممکنه اتفاق بیفته که امیدوارم درس بگیریم
قضاوت هم کار قضاته
اونم بعد از تحقیقات مفصل
پس قضاوت عجولانه نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
فقط قصاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
دیشب خواب خانم استاد خدابیامرزرا دیدم داخل یک باغ بزرگی از درخت تمشک بودند وداشتند میوه های رسیده تمشک را می چیدند ومی خوردند بقدری میوه ها رسیده بود که تمشک دردستشون له میشد وانگشتشون قرمز میشد ..خدارحمتشون کنه ..ایشون زمانی که درقیدحیات بودند درمصاحبه هایی که داشتند ازهمسرشون به خوبی واحترام واینکه عاشق همسرهستند گفتند واحترام خاصی برای همسرشون قائل بودند حتی اگه به ظاهرهم باشه که ایتطور نیست به نظرم دور از انصاف که بخواهیم درموردشون قضاوت کنیم همینطور که خودشون درمصاحبه شون گفتن من راضی نیستم وبه خداواگذارمیکنم ..خداوند قرین رحمت کنه وبه خانواده ایشان صبر عنایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
دوستان عزیز هیچ چیز را زود قضاوت نکنیم . . .
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۵۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
دوستان عزیز زود قضاوت نکنید . ما نمی دونیم چی باعث شده یه همچین اتفاقی بیفته .
Iran (Islamic Republic of)
سوگند
۲۰:۵۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
هرچی باش بالاخره معلوم میشه یا مشکل از نجفی بوده یا زنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
حداقل انصاف داشته باشید پشت سر مرده حرف نزنید اون که دیگه نیست از خودش دفاع کنه .یک ریگی تو کفشش بوده که مجبور شده دست به این جنایت بزنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
ایشون وقتی در آموزش پرورش بودن من در دوران دبیرستان تحصیل میکردم اکثر مشکلات اجتماعی الان بخاطر اون موقع هست که از نظام قدیم به نظام جدید اومدیمو ایشون بعضی زنگها را بدون کلاس قرار داد بقول اون موقع زنگ خالی و یادم هست بعضی از شاگردان چه دختر وچه پسر دراین ساعات نه در مدرسه بودن نه در خانه وهیچ کس اطلاع نداشت درخیابانها پرسه میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
دختر نجفی اون ساعت پشت در خونه همسر دوم چه میکرد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
پدرش بعد از قتل بهش نامه نوشته بود؛ اون هم بلافاصله رفت خونه ی مقتول
Iran (Islamic Republic of)
عارفه
۱۷:۳۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
حالا آدم مفهوم این دعا رو بیشتر درک میکنه که خداوندا آنی و کمتر از آنی ما را به خودمون وا مگذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
بهترین وزیر آموزش و پرورش بود زنی ک در ازدواج اولش شکست خورد ه بود کاش در ازدواج دومش جبران میکرد افسوس ک طمع انسان را بیچاره می کند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
کار شیطان وسوسه کردن است طبق آیه قرآن فیلم میوه ممنوعه مصداق بارز این واقعه میباشد خدایا پناه می‌برم به تو از شر شیطان رجیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
هیچوقت ازروی ظاهر انسانها قضاوت نکنید همه چی درباطنه
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
با سلام در پس این ماجرارازهای زیادی نهفته دوستان زود قضاوت نکنیدیک لحظه ازخداغافل نشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
خدا هیچ بنده ای رو تو شرایط اینجوری قرار نده !!! خیلی سخته یک لحظه عصبانیت یک عمر پشیمانی !!!! خدایا فقط به خودت پناه می برم تا آخر و عاقبتمون ختم بخیر بشه !!!!
کاشکی زودتر جدا میشدن و کار به اینجا نمی کشید !!!
کاشکی وقتی عصبانی شد از خونه میزد بیرون یا اصلاً اون خونه برنمی گشت !!! کاشکی میرفت پیش همسر اولش و کارای طلاقشو پیگیری می کرد !!!! حیف و صد حیف !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
این آقایی که ما دیدیم اصلا ناراحت نبود بلکه گویا خوشحالم بود چون انگار از یه دردسر بزرگ نجات پیدا کرده بود ببینید چه رازی بوده که دردسرش حتی از قتل واعدام بیشتر بوده
Iran (Islamic Republic of)
دنیا
۱۴:۴۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
خدا کندکه بیایی پرده زاسرار برداری ،عزیزان تو این دوره زمونه سواد وهوش داشتن ملاک نیست اخلاق وانسانیت ملاک هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
سخن حضرت امیر : نمی میرد تا آن بلابرسرش بیائید کسی که افراد را شماتت کند. به خدا پناه ببریم از عاقبت بخیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
چی بگیم خدا اخر رو عاقبت همه ما رو بخیر کند
Iran (Islamic Republic of)
املو
۱۱:۳۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
نجفی اول باید خودشو می کشت. چیکاراون زن داشت .عشق پیری گر بجنبد سربه رسوای زند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
برادر میترا کجاست و چه کاره است!!!!
۱۲۳