سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: با توجه به پیش رو بودن انتخابات، دستگاه‌های اجرایی هرگونه عزل و نصب و جابه‌جایی را بدون هماهنگی با فرماندار، انجام ندهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کورش مودت سرپرست فرمانداری خرمشهر روگذشته  در جلسه شورای اداری خرمشهر در فرمانداری این شهرستان، گفت: در صورت ضرورت جابه‌جایی در دستگاه‌های دولتی، این کار باید با هماهنگی و اطلاع فرماندار انجام شود در غیر این صورت هرگونه تبعات متوجه مدیر دستگاه خواهد بود.

وی افزود: همچنین تا زمان انتخابات امکانات دولتی نباید به نفع یا علیه نامزد انتخاباتی خاصی استفاده شود که در هر دو صورت خلاف قانون است.

سرپرست فرمانداری خرمشهر به سرقت کابل‌های برق که از سوی مسئولان به‌عنوان عاملی اساسی در قطعی برق این روزهای خرمشهر معرفی‌شده است نیز پرداخت و خواستار برخورد جدی با سارقان شد.

مودت در این رابطه گفت: باید با هرگونه عاملی که باعث ایجاد خلل در آرامش مردم در فصل گرما می‌شود برخورد کرد و در خصوص سرقت کابل‌های برق نیز از مراجع قضایی و انتظامی درخواست برخورد جدی با عاملین شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر برخورد قهری باید نسبت به آگاه‌سازی مردم نیز اقدام و فرهنگ‌سازی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی نیز انجام شود تا به افراد سودجو اجازه ایجاد مشکل داده نشود.

سرپرست فرمانداری خرمشهر در ادامه به موضوع اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشارخون اشاره کرد و گفت: طرح بسیج کنترل فشارخون یک اقدام ملی است و از تمام دستگاه‌های خرمشهر انتظار می‌رود با پایگاه‌های سنجش فشارخون همکاری داشته باشند.

مودت تلاش همگانی برای کسب رتبه نخست در سنجش فشارخون را خواستار شد و افزود: دستگاه‌ها باید وسیله در اختیار مجریان طرح قرار دهند، نیروی انسانی توسط هلال‌احمر و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تأمین می‌شود، همچنین باید توجیه کارکنان، درج پیام‌های فشارخون در سربرگ اداری و اطلاع‌رسانی با چاپ بنر در سر درب ادارات و از طریق رسانه‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

لایروبی و آهک پاشی انهار، فضاسازی محیطی در آستانه رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع در فصل گرم سال و لزوم توجه به‌صرفه جویی در مصرف انرژی دیگر مواردی بود که از توسط سرپرست فرمانداری خرمشهر در این جلسه شورای اداری مطرح شد.

انتهای پیام/ د

پرهیز از عزل و نصب غیرضروری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.